Da skjer det snartJeg har ikke en gang hatt EL, og snakker som om jeg er gravid![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjer det snartJeg har ikke en gang hatt EL, og snakker som om jeg er gravid![]()
Heihei, mulig jeg havnet litt feil er gravid med termin i november![]()
Da skjer det snartHelst nå
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det går bare fintHåper det.
Hvordan går deg med deg og spirelille?
Det går bare fintHar ikke så mange symptomer så greier ikke helt å tro det er en spire der så blir godt å komme på ul
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det var godt å høreHadde ingen symptomer med gutten før magen begynte å komme i veien.
Det har ingenting å si.
Når er UL?
Det var godt å høreDet er ulempen med forum, du ser alle de som er såå dårlige osv så sitter du der selv og føler deg helt vanlig
Ul er nå på onsdag klokka 08.10
Februar 2015
Taster på appen![]()
Nei, det har gått kjempe fort! Aldri kommet så langt før som nåOnsdag er da ikke lenge til i det heler tatt.
Masse lykke til.
Du må huske en ting, de som har det verst pleier å rope høyest og mest slik at det virker som om det er flere enn det virkelig er.
Helt normalt å ha få som mange symptomer.
Nei, det har gått kjempe fort! Aldri kommet så langt før som nå
Ja, det er jo sant det da.. Positive tanker
Februar 2015
Taster på appen![]()
Haha, ja, det håper jeg virkeligOg om en 33-34 uker kommer du til å banne over overtid![]()
Har virkelig trua på deg denne gangHaha, ja, det håper jeg virkelig
Februar 2015
Taster på appen![]()
Krysser fingrene på detHar virkelig trua på deg denne gang
Håper den bare kan holde seg der inneHar virkelig trua på deg denne gang
Det er sant! også kan man jo også tenke på at om du mister i spontanabort så begynner man jo å blø og kroppen rydder opp. Om det er MA, så kan man ha symptomene i ukesvis etter at embryo/fosteret er dødt. Altså kan man nyte å ha lite symptomer, for det trenger ikke bety noen verdens tingOnsdag er da ikke lenge til i det heler tatt.
Masse lykke til.
Du må huske en ting, de som har det verst pleier å rope høyest og mest slik at det virker som om det er flere enn det virkelig er.
Helt normalt å ha få som mange symptomer.
Tittei! Her går det bra, har en lang ferie kan jeg vell siTittei damer! Hvordan går det med deremange som har gått ut i ferie??
skal noen reise kanskje?
Har nesten ingen symptomer jeg heller, og alt så bra ut på ulDet går bare fintHar ikke så mange symptomer så greier ikke helt å tro det er en spire der så blir godt å komme på ul
Februar 2015
Taster på appen![]()
Vi får håpe detHar nesten ingen symptomer jeg heller, og alt så bra ut på ulhar trua på at spiren din har det helt fint i hula si!
Ja, det får du nå vettu, men den jobben din ja alt vel så langt i svangerskapet?Tittei! Her går det bra, har en lang ferie kan jeg vell sigår på svangerskapspenger. Her blir det ingen reising i år, må bruke pengene på kjedlige ting i år. Hvordan går det med deg? Skal du ut å reise i sommer?
![]()
føler meg ikke så gravid egentlig, har veldig lite symptomer, de to største symptomene er vell tissingen og at jeg er sulten hele tidenJa, det får du nå vettu, men den jobben din ja alt vel så langt i svangerskapet?
Vi var en liten tur til nice for noen uker siden, men det ble veldig varmt og tungt med mage og rygg nå er det rugetid i 1,5 mnd, så lite reising her ja gitt, får ta en tur til Storlien