Felles skravle 2015

Heihei, mulig jeg havnet litt feil er gravid med termin i november :)

Det gjør ikke noe.
Er en lignende tråd under 2014, men vet ikke hvor mye aktivitet det er på den.
Ellers å har du også termin-forum.

Men selvfølgelig har du lyst til å prate med og er du velkommen til deg :)

Håper det.
Hvordan går deg med deg og spirelille?
Det går bare fint :) Har ikke så mange symptomer så greier ikke helt å tro det er en spire der så blir godt å komme på ul :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hadde ingen symptomer med gutten før magen begynte å komme i veien.
Det har ingenting å si.

Når er UL?
Det var godt å høre :) Det er ulempen med forum, du ser alle de som er såå dårlige osv så sitter du der selv og føler deg helt vanlig :p

Ul er nå på onsdag klokka 08.10 :D

❤️Februar 2015❤️

Det var godt å høre :) Det er ulempen med forum, du ser alle de som er såå dårlige osv så sitter du der selv og føler deg helt vanlig :p

Ul er nå på onsdag klokka 08.10 :D

❤️Februar 2015❤️

Onsdag er da ikke lenge til i det heler tatt.
Masse lykke til.

Du må huske en ting, de som har det verst pleier å rope høyest og mest slik at det virker som om det er flere enn det virkelig er.

Helt normalt å ha få som mange symptomer.

Masse lykke til.

Du må huske en ting, de som har det verst pleier å rope høyest og mest slik at det virker som om det er flere enn det virkelig er.

Nei, det har gått kjempe fort! Aldri kommet så langt før som nå :)

Ja, det er jo sant det da.. Positive tanker :D

❤️Februar 2015❤️

Tittei damer! Hvordan går det med dere :) mange som har gått ut i ferie?? :) skal noen reise kanskje?

Masse lykke til.

Det er sant! også kan man jo også tenke på at om du mister i spontanabort så begynner man jo å blø og kroppen rydder opp. Om det er MA, så kan man ha symptomene i ukesvis etter at embryo/fosteret er dødt. Altså kan man nyte å ha lite symptomer, for det trenger ikke bety noen verdens ting :p men nå har jeg bestemt at ingen fler skal miste noe mer! Dermed basta:D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Tittei damer! Hvordan går det med dere :) mange som har gått ut i ferie?? :) skal noen reise kanskje?
Tittei! Her går det bra, har en lang ferie kan jeg vell si :p går på svangerskapspenger. Her blir det ingen reising i år, må bruke pengene på kjedlige ting i år. Hvordan går det med deg? Skal du ut å reise i sommer? :)

Det går bare fint :) Har ikke så mange symptomer så greier ikke helt å tro det er en spire der så blir godt å komme på ul :)

❤️Februar 2015❤️

Har nesten ingen symptomer jeg heller, og alt så bra ut på ul :) har trua på at spiren din har det helt fint i hula si!

Har nesten ingen symptomer jeg heller, og alt så bra ut på ul :) har trua på at spiren din har det helt fint i hula si!
Vi får håpe det :D Får se i morgen :)

❤️Februar 2015❤️

Tittei! Her går det bra, har en lang ferie kan jeg vell si :p går på svangerskapspenger. Her blir det ingen reising i år, må bruke pengene på kjedlige ting i år. Hvordan går det med deg? Skal du ut å reise i sommer? :)
Ja, det får du nå vettu, men den jobben din ja alt vel så langt i svangerskapet? :D
Vi var en liten tur til nice for noen uker siden, men det ble veldig varmt og tungt med mage og rygg nå er det rugetid i 1,5 mnd, så lite reising her ja gitt, får ta en tur til Storlien

Ja, det får du nå vettu, men den jobben din ja alt vel så langt i svangerskapet? :D
Vi var en liten tur til nice for noen uker siden, men det ble veldig varmt og tungt med mage og rygg nå er det rugetid i 1,5 mnd, så lite reising her ja gitt, får ta en tur til Storlien
føler meg ikke så gravid egentlig, har veldig lite symptomer, de to største symptomene er vell tissingen og at jeg er sulten hele tiden :P ja du begynner vell å bli ganske stor du nå, da skjønner jeg at det kan bli tungt ja. 1,5 mnd går fort, da kommer det en mini koffert til verden :D vet dere om det er gutt eller jente? Storlien tur er ikke dumt ;)

Back
Topp