Jeg også!Spent på hvordan bryllupet til trinebeth gikk jeg
Februar 2015
Taster på appen![]()
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!Spent på hvordan bryllupet til trinebeth gikk jeg
Februar 2015
Taster på appen![]()
Vi tar over 1. August. Kjenner at det nærmer seg når folk ikke gidder og komme engang. Æææææ! Har visst vært dårlig oppmøte på mye annet denne uka også sier fler andre meglere i området, så det er heldigvis ikke noe med hjemmet vårt.Synd det ikke kom flere
Lykke til videre.
Når er det dere tar over det nye?
Det kommer fortere enn du anerVi tar over 1. August. Kjenner at det nærmer seg når folk ikke gidder og komme engang. Æææææ! Har visst vært dårlig oppmøte på mye annet denne uka også sier fler andre meglere i området, så det er heldigvis ikke noe med hjemmet vårt.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Leiligheten i sameiet ved siden av som er ganske så lik vår hadde mange på visning begge dagene og tre budgivere og den gikk 250 000 over takst for tre uker siden!!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg kommer meg ikke til gyn på denne måten!!!!
Henvisning sendt 20.5 og igjen 5.6 for den kom ikke frem, men det gjorde ikke denne heller!!!!
fra app
Så bra! Det er ikke lenge til i det hele tatt! En mnd igjenFin dag.
Jeg har fått time hos gyn. 10. Juli!
fra app
Så bra!!!Fin dag.
Jeg har fått time hos gyn. 10. Juli!
fra app
Så bra! Det er ikke lenge til i det hele tatt! En mnd igjen
Fra mobil.
Jo her gikk det som smurt. Dagen ble perfekt. Både været og alt stemte. Hadde kjempe flaks. Storkoset meg hele dagen.Spent på hvordan bryllupet til trinebeth gikk jeg
Februar 2015
Taster på appen![]()
Har du testet i går? SpentHun har gitt litt opp i kveld, men maser om i morgen tidlig
Har egentlig tenkt å vente til mandag
Har du testet i går? Spent
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så kjedelig. Håper den skifter snartFremdeles bare negativt her..
Gratulerer frueJo her gikk det som smurt. Dagen ble perfekt. Både været og alt stemte. Hadde kjempe flaks. Storkoset meg hele dagen.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Takk. Det gikk over all forventing. Litt sliten på søndag og i går, i dag er 1 dag jeg har vært på nett foruten om FB å takket for gratulasjonene.Gratulerer frue![]()
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤