Felles skravle 2015

Synd det ikke kom flere :(
Lykke til videre.
Når er det dere tar over det nye?
Vi tar over 1. August. Kjenner at det nærmer seg når folk ikke gidder og komme engang. Æææææ! Har visst vært dårlig oppmøte på mye annet denne uka også sier fler andre meglere i området, så det er heldigvis ikke noe med hjemmet vårt.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vi tar over 1. August. Kjenner at det nærmer seg når folk ikke gidder og komme engang. Æææææ! Har visst vært dårlig oppmøte på mye annet denne uka også sier fler andre meglere i området, så det er heldigvis ikke noe med hjemmet vårt.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det kommer fortere enn du aner :D

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Minimalt med oppmøte da vi solgte også. Ingen bud etter første, og en eneste som kom på andre... Vi fikk da solgt, men megler forventet lett salg, vi også, andre hus i samme borettslag gikk dagen etter første visning året før

fra app

Leiligheten i sameiet ved siden av som er ganske så lik vår hadde mange på visning begge dagene og tre budgivere og den gikk 250 000 over takst for tre uker siden!!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Leiligheten i sameiet ved siden av som er ganske så lik vår hadde mange på visning begge dagene og tre budgivere og den gikk 250 000 over takst for tre uker siden!!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Og på neste visning komme 10 par med masse penger som bare elsker den.
Håpe, håpe

Jeg kommer meg ikke til gyn på denne måten!!!!

Henvisning sendt 20.5 og igjen 5.6 for den kom ikke frem, men det gjorde ikke denne heller!!!!

fra app

Det var slik det ble gjort hos den gyn jeg var hos for noen år siden, så det vet jeg. Vil be om å få den selv om de ikke finner ut hva som har skjedd.

fra app

God morgen! Håper alle har hatt en fin morgen! Jeg nyter rolige dager på jobb, og nå kan jeg endelig begynne å være litt aktiv på bv igjen :D

Fra mobil.

Så bra! Det er ikke lenge til i det hele tatt! En mnd igjen:)

Fra mobil.

Bare 23 dager! Og om 18 dager har jeg ferie. Vi er hjemme første uka uansett. Perfekt!

fra app

Spent på hvordan bryllupet til trinebeth gikk jeg :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Jo her gikk det som smurt. Dagen ble perfekt. Både været og alt stemte. Hadde kjempe flaks. Storkoset meg hele dagen. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jo her gikk det som smurt. Dagen ble perfekt. Både været og alt stemte. Hadde kjempe flaks. Storkoset meg hele dagen. :)

Gratulerer frue :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Gratulerer frue :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Takk. Det gikk over all forventing. Litt sliten på søndag og i går, i dag er 1 dag jeg har vært på nett foruten om FB å takket for gratulasjonene.

Back
Topp