Felles skravle 2015

Nesten feriemodus her og, selv om det er jobb noen uker til, men det er så deilig vær og så fint og lyst ute selv når det er dårlig vær. :)
Det er såå herlig vær om dagen at jeg føler jeg har ferie selvom jeg jobber :p Forresten tror jeg vi er 4 stk som er fra Tønsbergs området på februar, ligger i korta at du og skal inn dit

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Haha... Det er bra lønningsfest, fest før lønningen. :p

Håper du har hatt EL og får positiv test da, men litt dumt om du får det i morgen med tanke på festen da. :p

Sidden jeg er litt usikker på når jeg eventuelt hadde EL og er 5-8 dpo i morgen er sjansen liten for ||.
Nå har jeg aldri hatt SA før nå, men mine første sykluser etter MA'ene tror jeg heller ikke jeg slapp noe egg.

Med den holdningen blir heller ikke TR en nedtur :P
Selv om jeg selvfølgelig håper jeg er gravid denne måneden

Ja, vi satt oss i bilen og da kom regnet :p

❤️Februar 2015❤️

Jeg rakk ikke å rydde på terrassen. Satt inne og fulgte ikke med. :p Så nå får det som var ute bli liggende ute til tørk. Haha.. Det var heldigvis ingenting som ikke egentlig tåler vann da, men jeg var ikke helt innstilt på at solen skulle dra sin vei.

Jeg håper vi skal utpå i helgen, har SÅ lyst på båttur nå, men mannen har vært så mye opptatt og vi har ordnet så mye på huset og i hagen, og jeg gidder ikke å dra alene.

Vet dere hva noen på jobben min kom på før i dag?
Vi får feriepenger på fredag, så da må vi gjøre plass til dem på kontoen :P
Så hvorfor ikke ta en liten tur ut i morgen etter jobb..
Så sant jeg ikke får || i morgen blir jeg med.

Tror egentlig heller ikke det går denne måneden siden EL var tøysete og jeg ikke er sikker på om et egg faktisk ble sluppet
Hihi, det var lurt :p Håper du har hatt EL og testen er positiv så du kan komme til meg :D

❤️Februar 2015❤️

Det er såå herlig vær om dagen at jeg føler jeg har ferie selvom jeg jobber :p Forresten tror jeg vi er 4 stk som er fra Tønsbergs området på februar, ligger i korta at du og skal inn dit

❤️Februar 2015❤️

Hehehe.. Artig. Jaja. Barnevognmafian da. :cool:

Jeg rakk ikke å rydde på terrassen. Satt inne og fulgte ikke med. :p Så nå får det som var ute bli liggende ute til tørk. Haha.. Det var heldigvis ingenting som ikke egentlig tåler vann da, men jeg var ikke helt innstilt på at solen skulle dra sin vei.

Jeg håper vi skal utpå i helgen, har SÅ lyst på båttur nå, men mannen har vært så mye opptatt og vi har ordnet så mye på huset og i hagen, og jeg gidder ikke å dra alene.
Her lå puter og klesvask ute men det får bare tørke :p er ikke første gang disse putene blir våte! Jeg vil og utpå til helgen, hadde vært så deilig. Kosa oss skikkelig i dag :) Helt stille og sola steika :)

❤️Februar 2015❤️

Sidden jeg er litt usikker på når jeg eventuelt hadde EL og er 5-8 dpo i morgen er sjansen liten for ||.
Nå har jeg aldri hatt SA før nå, men mine første sykluser etter MA'ene tror jeg heller ikke jeg slapp noe egg.

Med den holdningen blir heller ikke TR en nedtur :p
Selv om jeg selvfølgelig håper jeg er gravid denne måneden

Skjønner godt det. Jeg merker at jeg også forbereder meg på tr denne syklusen, for jeg er litt lei av å bli skuffet når tr kommer. Denne syklusen har vi også "ferieplanlegging" at vi bestiller hoppe-på-tur om tr kommer. Vi har ikke turt å bestille noen ferie i sommer siden jeg ble så utrolig dårlig da jeg var gravid i vinter, og forsikringsselskapene ikke dekker noe når du er syk fordi du er gravid. Så denne syklusen er det jo sånn sett greit om tr kommer også. :p

Og vi må nok kanskje vente noen dager til med positiv test hos deg ja. Selv om det eventuelt er en spire på gang.

Her lå puter og klesvask ute men det får bare tørke :p er ikke første gang disse putene blir våte! Jeg vil og utpå til helgen, hadde vært så deilig. Kosa oss skikkelig i dag :) Helt stille og sola steika :)

❤️Februar 2015❤️

Det er meldt fint i morgen her hvert fall. :) Faktisk ikke noe med nedbør på hele langtidsvarselet på yr.

Hihi, det var lurt :p Håper du har hatt EL og testen er positiv så du kan komme til meg :D

❤️Februar 2015❤️

Hun må være 6-8 dpo i dag om hun skal rekke EL-termin i februar. Om hun er 5 dpo eller mindre så er det mars. MEN så skal hun ha planlagt keisersnitt da, så hun kan jo egentlig velge februar allikevel. :p

Dette kan jeg fikse lett, har jo hund og er ikke så altfor glad i å vaske gulv egentlig (men gjør det jo ofte, fordi man må og fordi rene gulv er hyggelig :p)

upload_2014-6-10_21-1-57.png

Hun må være 6-8 dpo i dag om hun skal rekke EL-termin i februar. Om hun er 5 dpo eller mindre så er det mars. MEN så skal hun ha planlagt keisersnitt da, så hun kan jo egentlig velge februar allikevel. :p
Fikk tydeligvis ikke med meg alt her :p februar/mars, håper på positiv test :D

❤️Februar 2015❤️

Det er meldt fint i morgen her hvert fall. :) Faktisk ikke noe med nedbør på hele langtidsvarselet på yr.
Nei, ikke her heller så vi får se i morgen :p

❤️Februar 2015❤️

Fikk tydeligvis ikke med meg alt her :p februar/mars, håper på positiv test :D

❤️Februar 2015❤️

Hun kan velge februar uansett, keisersnitt noen uker før termin så. Hun vil sikkert være med deg. ;)

Nei, ikke her heller så vi får se i morgen :p

❤️Februar 2015❤️

Ja. Sol, sol, sol. Jeg er spent på om juli blir bra også jeg. Kanskje det blir en ordentlig fin sommer i år.

Ser på "På liv og død" på TvNorge nå. Uttak av egg, til kunstig befruktning. Og så leter de etter gode sædceller nå. Hmm.. Jeg er så imponert over tålmodigheten man må gjennom for å gå gjennom kunstig befruktning.

Jeg ser på liv og død og de driver å befrukter egg, veldig spennende

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp