Ja, vi satt oss i bilen og da kom regnetRakk dere inn før regnbygen kom?
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi satt oss i bilen og da kom regnetRakk dere inn før regnbygen kom?
Det er såå herlig vær om dagen at jeg føler jeg har ferie selvom jeg jobberNesten feriemodus her og, selv om det er jobb noen uker til, men det er så deilig vær og så fint og lyst ute selv når det er dårlig vær.![]()
Haha... Det er bra lønningsfest, fest før lønningen.
Håper du har hatt EL og får positiv test da, men litt dumt om du får det i morgen med tanke på festen da.![]()
Ja, vi satt oss i bilen og da kom regnet
Februar 2015
Taster på appen![]()
Hihi, det var lurtVet dere hva noen på jobben min kom på før i dag?
Vi får feriepenger på fredag, så da må vi gjøre plass til dem på kontoen
Så hvorfor ikke ta en liten tur ut i morgen etter jobb..
Så sant jeg ikke får || i morgen blir jeg med.
Tror egentlig heller ikke det går denne måneden siden EL var tøysete og jeg ikke er sikker på om et egg faktisk ble sluppet
Det er såå herlig vær om dagen at jeg føler jeg har ferie selvom jeg jobberForresten tror jeg vi er 4 stk som er fra Tønsbergs området på februar, ligger i korta at du og skal inn dit
Februar 2015
Taster på appen![]()
Her lå puter og klesvask ute men det får bare tørkeJeg rakk ikke å rydde på terrassen. Satt inne og fulgte ikke med.Så nå får det som var ute bli liggende ute til tørk. Haha.. Det var heldigvis ingenting som ikke egentlig tåler vann da, men jeg var ikke helt innstilt på at solen skulle dra sin vei.
Jeg håper vi skal utpå i helgen, har SÅ lyst på båttur nå, men mannen har vært så mye opptatt og vi har ordnet så mye på huset og i hagen, og jeg gidder ikke å dra alene.
Hihi, jeppHehehe.. Artig. Jaja. Barnevognmafian da.![]()
Sidden jeg er litt usikker på når jeg eventuelt hadde EL og er 5-8 dpo i morgen er sjansen liten for ||.
Nå har jeg aldri hatt SA før nå, men mine første sykluser etter MA'ene tror jeg heller ikke jeg slapp noe egg.
Med den holdningen blir heller ikke TR en nedtur
Selv om jeg selvfølgelig håper jeg er gravid denne måneden
Her lå puter og klesvask ute men det får bare tørkeer ikke første gang disse putene blir våte! Jeg vil og utpå til helgen, hadde vært så deilig. Kosa oss skikkelig i dag
Helt stille og sola steika
Februar 2015
Taster på appen![]()
Hihi, det var lurtHåper du har hatt EL og testen er positiv så du kan komme til meg
Februar 2015
Taster på appen![]()
Fikk tydeligvis ikke med meg alt herHun må være 6-8 dpo i dag om hun skal rekke EL-termin i februar. Om hun er 5 dpo eller mindre så er det mars. MEN så skal hun ha planlagt keisersnitt da, så hun kan jo egentlig velge februar allikevel.![]()
Nei, ikke her heller så vi får se i morgenDet er meldt fint i morgen her hvert fall.Faktisk ikke noe med nedbør på hele langtidsvarselet på yr.
Fikk tydeligvis ikke med meg alt herfebruar/mars, håper på positiv test
Februar 2015
Taster på appen![]()
Nei, ikke her heller så vi får se i morgen
Februar 2015
Taster på appen![]()
Hun må være 6-8 dpo i dag om hun skal rekke EL-termin i februar. Om hun er 5 dpo eller mindre så er det mars. MEN så skal hun ha planlagt keisersnitt da, så hun kan jo egentlig velge februar allikevel.![]()
Og degHun kan velge februar uansett, keisersnitt noen uker før termin så. Hun vil sikkert være med deg.![]()