Hihi.. Du er så søt når du er optimist på mine vegne. Kan orientere om at Testetøsa vant og fikk meg til å ta dagens tredje test. Helt tullete selvfølgelig. Argumentasjonen var som følgende: "Morgentesten ble jo ødelagt fordi det rosa hang seg opp. Lunsj-testen ble også ødelagt fordi det rosa hang seg opp, og du fant ut at det er fordi du legger testene på dopapir så de tørker for fort og dyppet testen i vann - da tynnet du jo ut hcg i testen! Nå må du ta en kveldstest og IKKE legge den på dopapir og la den få tørke naturlig hele den tiden det tar, så det ikke blir noe rosa som henger seg opp." Logiske Lykkeliten har ingen sjans mot argumentasjonen til Testetøsa. Problem nummer 2 er at jeg har for mange tester nå fordi jeg har en snill venninne som har donert sine tester til meg også. I tillegg til at jeg først rakk å kjøpe 30+1 test. Hahaha.. Farlig kombinasjon med Testetøsa.
Og testen da. Joda. "Noe" på den også. Men det er bare 8 dpo og det er ikke noe klart svar enda. Definitivt litt sterkere enn kontrolltestene jeg tok rett før og rett etter EL (kontroll mot hcg-rester etter MA), men altfor svakt til at jeg tør å si at det betyr noe som helst. Kan være bare annen mengde fargestoff og at det er de samme skyggestrekene. Ja. Vi får nå se. Jeg er fortsatt ikke gira, men utålmodig er jeg absolutt.