Felles skravle 2015

For tidlig å gi opp etter ett års jakt på #1 ja, da hadde jeg ikke hatt noen. eldste satt etter 18 mnd.

Jeg gir ikke opp etter... hva er det 18-19 mnd i jakten på #3 heller, ikke helt enda nei.

Ja, jeg er ikke i nærheten av å tenke at jeg skal gi opp. Bare at jeg er lei littegranne nå for tiden. Men det svinger jo, og det er naturlig det og. Og 18 måneder regnes jo faktisk som "helt normalt", og etter abort så regnes det at man må forvente at det totalt kan ta litt lengre tid, så jeg burde vel egentlig tenke at det er "helt normalt" med 24 måneder før spiren sitter siden jeg har mistet en del ganger.

Fint, vil gjerne ha deg med her en stund til. Og helst over i samme terminforum som meg.

Jeg blir her lenger. Jeg venter i alle fall til jeg har dommen fra gyn. Får jeg ikke noe hjelp der, så kommer vi til å vurdere det.
Eller om det heller ikke hjelper.

Vi er ikke villige til å "gå like langt" denne gangen. Vi var villige til prøverør, diskuterte men usikker på egg/sæddonasjon, og innforstått med adopsjon om det ikke gikk på tre prøverørsforsøk, og tilhørende frys.

Vi vil definitivt ikke gå for donasjon nå, og meget lite trolig ivf/isci heller. Og adopsjon er ikke lenger et tema. Det blir nok hjemmelaget (evt med pillehjelp) magebaby, eller ikke noe. Vi har tross alt to.

Men pillebaby kan jo ta litt tid, så du må jo nesten regne med en del måneder med piller også. Så da har jeg Sara her en god stund, men forhåpentligvis over på terminforum veldig snart da. Helst det.

Men pillebaby kan jo ta litt tid, så du må jo nesten regne med en del måneder med piller også. Så da har jeg Sara her en god stund, men forhåpentligvis over på terminforum veldig snart da. Helst det.

pillebaby kan ta tid, det er greit, jeg prøver det så lenge gyn menern

Forrige gyn var klar på "tre kurer med pergo, og så søker jeg ivf for dere". Det er ikke like aktuelt nå, da MÅ vi jo privat.

pillebaby kan ta tid, det er greit, jeg prøver det så lenge gyn menern

Forrige gyn var klar på "tre kurer med pergo, og så søker jeg ivf for dere". Det er ikke like aktuelt nå, da MÅ vi jo privat.

Ah. Men det er da noen som har prøvd 5 kurer med pergo, og med pauser innimellom (og den kan jo ha effekt i pausen og). Og så kan det hende du skal prøve den som alle januar-babyene ble laget på, letrozol. Aner ikke hvor mange kurer man kan ta av den. Sikkert veldig avhengig av gynekologen alt sammen. Jeg er spent.

Oj, der var klokka blitt mye, nå må jeg sove. God natt! <3

Ah. Men det er da noen som har prøvd 5 kurer med pergo, og med pauser innimellom (og den kan jo ha effekt i pausen og). Og så kan det hende du skal prøve den som alle januar-babyene ble laget på, letrozol. Aner ikke hvor mange kurer man kan ta av den. Sikkert veldig avhengig av gynekologen alt sammen. Jeg er spent.

Mye avhenger av gyn, ja

Jeg fikk 6 kurer med Letrozol.

God morgen! Her skinner solen men jeg må være inn å rydde hus :p
God morgen. Her er det tåke som vanlig når det skal være sol. Det er det som er ulempen ved å bo på kysten :) her må jeg bake kaken jeg skulle bakt hele helgen :) men er ferdig med bordkortene da :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God formiddag :) Her er det en fridag og den nytes med overhode ingen planer :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Heisann :) Hva gjør dere i kveld? Her blir det også lite skravling for tiden. Gått inn i feriemodus, og gleder meg til å reise.

Heisann :) Hva gjør dere i kveld? Her blir det også lite skravling for tiden. Gått inn i feriemodus, og gleder meg til å reise.
Vi kommer nettopp fra båttur så nå bare slapper vi av :) så heldig du er som skal til USA :D

❤️Februar 2015❤️

Vi kommer nettopp fra båttur så nå bare slapper vi av :) så heldig du er som skal til USA :D

❤️Februar 2015❤️

Ja det blir GØY :D Å så deilig med båttur da :D

Vet dere hva noen på jobben min kom på før i dag?
Vi får feriepenger på fredag, så da må vi gjøre plass til dem på kontoen :P
Så hvorfor ikke ta en liten tur ut i morgen etter jobb..
Så sant jeg ikke får || i morgen blir jeg med.

Tror egentlig heller ikke det går denne måneden siden EL var tøysete og jeg ikke er sikker på om et egg faktisk ble sluppet

Vet dere hva noen på jobben min kom på før i dag?
Vi får feriepenger på fredag, så da må vi gjøre plass til dem på kontoen :p
Så hvorfor ikke ta en liten tur ut i morgen etter jobb..
Så sant jeg ikke får || i morgen blir jeg med.

Tror egentlig heller ikke det går denne måneden siden EL var tøysete og jeg ikke er sikker på om et egg faktisk ble sluppet

Haha... Det er bra lønningsfest, fest før lønningen. :p

Håper du har hatt EL og får positiv test da, men litt dumt om du får det i morgen med tanke på festen da. :p

❤️Februar 2015❤️

Rakk dere inn før regnbygen kom?

Nesten feriemodus her og, selv om det er jobb noen uker til, men det er så deilig vær og så fint og lyst ute selv når det er dårlig vær. :)

Back
Topp