Molly
Med lille spira i magen <3
Gratulerer med 8 + 0God Morgen alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 8 + 0God Morgen alle sammen![]()
Hvorfor trakk hun ikke alle premiene på en gang? Nå er ikke stellevesken og Go'boken premiene trekt?
TakkGratulerer med 8 + 0![]()
Dere er såå heldigeTakkgratulerer til deg å, du er 8+4 idag? Vi er ikke langt unna 12 nå
![]()
Snart er du å detDere er såå heldige
Februar 2015
Taster på appen![]()
Ja, dagene bare snegler seg avgårdeSnart er du å det![]()
Ja de snegler seg av gårde jaJa, dagene bare snegler seg avgårdeføler at når man kommer til 5+0 da begynner dagene å gå litt
Februar 2015
Taster på appen![]()
Uff da.Fikk mens i dag. Da er det bare å forbrede seg på ny pp
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hvor er du i syklusene, hvor lenge siden er det du tror du hadde EL?Hm, overpositiv eggløsningstest idag. Men el har jo allerede vært. Har bestilt noen graviditetstester. Skikkelig kvalm og uggen idag, og de siste dagene har mye føltes litt vel kjent ut. Sikkert bare hodet og kroppen min som tuller! Om det skulle være el som er helt på bærtur, så får vi sørge for litt ekstra aksjer![]()
Hvor er du i syklusene, hvor lenge siden er det du tror du hadde EL?
Sent from my iPad using BV Forum
Ei god uke siden. Men har gått så i ett de siste ukene at det kan være mer også. Kommer el nå er det ihvertfall veldig forsinket. Samtidig litt tidlig for positiv test om jeg skulle være gravid. Jaja, får se iløpet av de neste dagene hva som skjer.
Kan være kroppen prøvde å slippe et egg, men ikke klarte det helt og prøver igjen.
Ta en ny EL-test om et par dagen og se om den er negativ igjen
Takk takkUff da.
Klem til deg, og lykke til videre
Det er helt greit å syns det er trist når TR kommer selv om man ikke har prøvd leng.Takk takknettopp begynt å prøve så ser ikke så mørkt på det
men kjenner d hadde vært litt greit når jeg ser hvor langt dere har kommet
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Kjente det forrige gang vi prøvde at jeg ble lei meg etter pp3 da var det ikke like morro lengre. Det var bare pp1 foreløpig.Det er helt greit å syns det er trist når TR kommer selv om man ikke har prøvd leng.