Felles skravle 2015

God morgen :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Snart er du å det :)
Ja, dagene bare snegler seg avgårde :p føler at når man kommer til 5+0 da begynner dagene å gå litt :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Fikk mens i dag. Da er det bare å forbrede seg på ny pp :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hm, overpositiv eggløsningstest idag. Men el har jo allerede vært. Har bestilt noen graviditetstester. Skikkelig kvalm og uggen idag, og de siste dagene har mye føltes litt vel kjent ut. Sikkert bare hodet og kroppen min som tuller! Om det skulle være el som er helt på bærtur, så får vi sørge for litt ekstra aksjer ;)

Hm, overpositiv eggløsningstest idag. Men el har jo allerede vært. Har bestilt noen graviditetstester. Skikkelig kvalm og uggen idag, og de siste dagene har mye føltes litt vel kjent ut. Sikkert bare hodet og kroppen min som tuller! Om det skulle være el som er helt på bærtur, så får vi sørge for litt ekstra aksjer ;)
Hvor er du i syklusene, hvor lenge siden er det du tror du hadde EL?

Sent from my iPad using BV Forum

Oioioio... Sliiiiten gitt... verking i korsrygg og strålinger i beina... er det normat da tru??

Hvor er du i syklusene, hvor lenge siden er det du tror du hadde EL?

Ei god uke siden. Men har gått så i ett de siste ukene at det kan være mer også. Kommer el nå er det ihvertfall veldig forsinket. Samtidig litt tidlig for positiv test om jeg skulle være gravid. Jaja, får se iløpet av de neste dagene hva som skjer.

Ei god uke siden. Men har gått så i ett de siste ukene at det kan være mer også. Kommer el nå er det ihvertfall veldig forsinket. Samtidig litt tidlig for positiv test om jeg skulle være gravid. Jaja, får se iløpet av de neste dagene hva som skjer.

Kan være kroppen prøvde å slippe et egg, men ikke klarte det helt og prøver igjen.
Ta en ny EL-test om et par dagen og se om den er negativ igjen

Takk takk :) nettopp begynt å prøve så ser ikke så mørkt på det :) men kjenner d hadde vært litt greit når jeg ser hvor langt dere har kommet

Det er helt greit å syns det er trist når TR kommer selv om man ikke har prøvd leng.

Det er helt greit å syns det er trist når TR kommer selv om man ikke har prøvd leng.

Kjente det forrige gang vi prøvde at jeg ble lei meg etter pp3 da var det ikke like morro lengre. Det var bare pp1 foreløpig.

NÅ er det virkelig strigla her! Fotografen kommer hver øyeblikk, dette blir supert :D
Altså, det er bare fotostrigla, ikke visningstrigla. Har en uke på meg til det :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Back
Topp