er du sliten i dag?
Definitivt, og veldig. Har pottet om planter i mange timer, hele dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er du sliten i dag?
Da skjønner jeg godt du er sliten!Definitivt, og veldig. Har pottet om planter i mange timer, hele dagen.
Da skjønner jeg godt du er sliten!
De går ingen stederDet er mer igjen, jeg bare orket ikke mer, så jeg får fortsette onsdag. I morgen kommer jeg hjem i tide til å legge meg, tirsdag i tide til å legge ungene. Muligens ikke mer før neste helg, vi får se.
De går ingen steder
Februar 2015
Taster på appen![]()
Ja, men er det veldig hast eller klarer de seg fint ut uka?Det gjør de ikke, men de trenger større potter for å vokse som de skal. De har det for trangt.
Ja, men er det veldig hast eller klarer de seg fint ut uka?
Februar 2015
Taster på appen![]()
Fins mange som driver uten henvisning, men da blir det vel også veldig mye dyrereNoen som vet om man må henvises fra doktor for å komme til kiropraktor eller om man kan bestille time direkte?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja, kanskje, topp 100 for mai er ikke oppdatert så jeg er ikke helt sikker på om jeg regna rett.
Det var bare det at han ikke gidder å sitte flere timer på legevaktaFins mange som driver uten henvisning, men da blir det vel også veldig mye dyrere
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Her er det ikke sol enda. Men håper d blir som igår at sola kommer i 11-12 tiden. Greiere å jobbe noen timer daGod morgen. I dag har vi endelig sol<3
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har endelig tatt ferie herHer er det ikke sol enda. Men håper d blir som igår at sola kommer i 11-12 tiden. Greiere å jobbe noen timer da![]()