Felles skravle 2015

Var den jeg også tenkte på, da vi snakket om det for et par dager siden, ja.

Men ble ikke hjemmelagde burgere på meg, fordi kjøttdeigen var sur, men vi har kjøpte i fryseren som muligens går på grillen i dag. Uten rist da, det går fint med de som er frossen og rå.

Kyllingvinger på grillrist. En slik jeg tenkte til burger...
Vis vedlegget 63308

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg synes det fungerer ganske bra, men hvis massen er veldig "løs" så renner det gjennom risten også. Da synes jeg aluminiumsfolie med olje er best. :p Men jeg veksler litt. Jeg har også ferdig aliminiumbeholdere som jeg har kjøpt. Så vi veksler litt på hva vi bruker avhengig av hva det er som skal på grillen. :)

Genial! Hvor er den kjøpt? Vi skal og grille nå.. Koteletter og pølser.. Og grønnsaker.
Du får dem overalt... Hvertfall der dem selger griller, jeg kjøpte den på ICA maxi for et par år siden og jeg har sett den i alle størrelser. Noen som er tettere i risten også.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Du får dem overalt... Hvertfall der dem selger griller, jeg kjøpte den på ICA maxi for et par år siden og jeg har sett den i alle størrelser. Noen som er tettere i risten også.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det skal jeg kjøpe! :)

Ikke dumt, egentlig. Men jeg savner deg

fra app

Ja, det er forståelig regel. Men han svinser litt rundt i dag han og, så det er tydelig at godværet preger til og med den mannen. Hihi.. Og da sniker jeg på BV med en gang. :p

Jeg synes det fungerer ganske bra, men hvis massen er veldig "løs" så renner det gjennom risten også. Da synes jeg aluminiumsfolie med olje er best. :p Men jeg veksler litt. Jeg har også ferdig aliminiumbeholdere som jeg har kjøpt. Så vi veksler litt på hva vi bruker avhengig av hva det er som skal på grillen. :)
Sånnne alu-folrmer har vi også, men bruker ikke så mye. Griller mye grønnsaker i alufolie, men da pakker jeg det inn med itt olje og lukker på toppen.

Ja, det er forståelig regel. Men han svinser litt rundt i dag han og, så det er tydelig at godværet preger til og med den mannen. Hihi.. Og da sniker jeg på BV med en gang. :p

Min tenker ikke på bv-forbud. Han gir pc-forbud han, men da sniker jeg tidvis på mobil.... det gjør jo han også, han leser aviser og sjekker facebook, jeg sjekker bv.

Sånnne alu-folrmer har vi også, men bruker ikke så mye. Griller mye grønnsaker i alufolie, men da pakker jeg det inn med itt olje og lukker på toppen.

Ja, bruker mest alufolie, men formene er ganske greie å smøre med olje om det er noe som burde grilles på begge sider før det puttes direkte på grillen (f.eks. myk kjøttdeig-lignende greier). :D

Dere driver med i kveld da? :)

Taster på appen :)

Jeg skal gå en treningsrunde på 8 km Kl 19. Merker at jeg gruer meg.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Så flink du er :D

Huff, kommer til å bli såååå sliten. Også i denne varmen. Hvorfor sa jeg ja? Jeg vil ikke. Jeg vil sitte ute i sola og slappe av med en saftis.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Huff, kommer til å bli såååå sliten. Også i denne varmen. Hvorfor sa jeg ja? Jeg vil ikke. Jeg vil sitte ute i sola og slappe av med en saftis.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Mååå du da? :)

Mååå du da? :)

Hulerboermannen sier at jeg bør og jeg har sagt ja til to av naboene. To fjortiser som pleier å låne hunden og ta med frøkna på lekeplassen.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hulerboermannen sier at jeg bør og jeg har sagt ja til to av naboene. To fjortiser som pleier å låne hunden og ta med frøkna på lekeplassen.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Da får du bite tenna sammen og bli ferdig med det :D

Da får du bite tenna sammen og bli ferdig med det :D

Du også?! Hadde virkelig håpet jeg skulle få et godt argument til å drite i det nå. Ææææ

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Du også?! Hadde virkelig håpet jeg skulle få et godt argument til å drite i det nå. Ææææ

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det er bare så deilig følelse når du er ferdig :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp