Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå, seriøst, jeg har hatt lyst på akkurat den kombinasjonen i flere dagerGod morgen.
Nok en nydelig dag.
Idag blir det å lage rabarbra pai med smak av jordbær. Nam...
Hihi. Det er sååå godtÅååå, seriøst, jeg har hatt lyst på akkurat den kombinasjonen i flere dager
Taster på appen![]()
Hurra, da hadde jeg og passert 1700 innlegg fant jeg ut.
Så deilig!! Jeg har ca 90 igjen tenker jeg!!Hurra, da hadde jeg og passert 1700 innlegg fant jeg ut.
Så deilig!! Jeg har ca 90 igjen tenker jeg!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja sånn som dere skravler har jeg gode muligheter for å klare det ila dagenDet klarer du helt fint![]()
Det vil duJa sånn som dere skravler har jeg gode muligheter for å klare det ila dagen
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Gjør klar til salg?
Hehe, her fikk du svar ser jeg. Vi satt opp gjerde høsten 2012, rakk første strøk på gjerdet i fjor før vinteren kom, så vi hadde nok tatt strøk 2 nå uansett om vi skulle selge eller ikke. Vaskingen må til, men det er mer pga salg ja. Fotograf kommer om en uke og den blir lagt på nett fredag om en uke med første visning torsdag om to uker.De jobber med saken ja, så jeg antar denne iveren til å jobbe med slike oppgaver på den dag som denne, absolutt skyldes planer om salg.
fra app
Spennende altså. Lykke tilHehe, her fikk du svar ser jeg. Vi satt opp gjerde høsten 2012, rakk første strøk på gjerdet i fjor før vinteren kom, så vi hadde nok tatt strøk 2 nå uansett om vi skulle selge eller ikke. Vaskingen må til, men det er mer pga salg ja. Fotograf kommer om en uke og den blir lagt på nett fredag om en uke med første visning torsdag om to uker.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hehe, her fikk du svar ser jeg. Vi satt opp gjerde høsten 2012, rakk første strøk på gjerdet i fjor før vinteren kom, så vi hadde nok tatt strøk 2 nå uansett om vi skulle selge eller ikke. Vaskingen må til, men det er mer pga salg ja. Fotograf kommer om en uke og den blir lagt på nett fredag om en uke med første visning torsdag om to uker.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det klarer duNå var lista oppdatert så jeg70 innlegg mangler jeg. Så da må jeg klare 7200 totalt innen i dag.
Så koseligVi skal til Frognerparken i dag. Mini gleder seg til å kjøre trikkdet er så gøy
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()