Felles skravle 2015

God morgen :)

Taster på appen :)

God morgen.
Nok en nydelig dag.
Idag blir det å lage rabarbra pai med smak av jordbær. Nam...
Åååå, seriøst, jeg har hatt lyst på akkurat den kombinasjonen i flere dager :p

God morgen!! For en nydelig dag :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gjør klar til salg?
De jobber med saken ja, så jeg antar denne iveren til å jobbe med slike oppgaver på den dag som denne, absolutt skyldes planer om salg.

fra app
Hehe, her fikk du svar ser jeg. Vi satt opp gjerde høsten 2012, rakk første strøk på gjerdet i fjor før vinteren kom, så vi hadde nok tatt strøk 2 nå uansett om vi skulle selge eller ikke. Vaskingen må til, men det er mer pga salg ja. Fotograf kommer om en uke og den blir lagt på nett fredag om en uke med første visning torsdag om to uker.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hehe, her fikk du svar ser jeg. Vi satt opp gjerde høsten 2012, rakk første strøk på gjerdet i fjor før vinteren kom, så vi hadde nok tatt strøk 2 nå uansett om vi skulle selge eller ikke. Vaskingen må til, men det er mer pga salg ja. Fotograf kommer om en uke og den blir lagt på nett fredag om en uke med første visning torsdag om to uker.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Spennende altså. Lykke til :D

Nå skal jeg ut i sola.. Må sjekke temperaturen litt :D Håper det er sånn at jeg kan sole meg litt :D

Nå var lista oppdatert så jeg :) 70 innlegg mangler jeg. Så da må jeg klare 7200 totalt innen i dag.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Masse lykke til.
Det er et flott område med kort vei til barneskole, videregående, alt av butikker, og og skogen, så går nok fort

Vi skal til Frognerparken i dag. Mini gleder seg til å kjøre trikk :p det er så gøy

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Vi skal til Frognerparken i dag. Mini gleder seg til å kjøre trikk :p det er så gøy

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Så koselig :)

Back
Topp