Jeg er her![]()
Vi er jo noen, bare at hver av oss ser ikke de andre og da blir vi stille, og da blir det stlle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her![]()
Hehe, får håpe detSå herlig, da ble de vell fornøydeher er mannen og valpen på tur
Nei skjer veldig lite altså. Men sånn er det noen kvelder.
Her er jeg skikkelig sulten, men har ikke lyst på mat... Teit problemstilling. Hadde veldig lyst på pizza da mannen hadde det. Men det kan jeg ikke spise. Å var ingenting annet som fristet. Ikke alltid like lett altså. Så jeg har spist glutenfrie havregryn med banan og havremelk på. Men er like sulten jo...
Sant.. Godt med helligdag i morgen for mange regner jeg medVi er jo noen, bare at hver av oss ser ikke de andre og da blir vi stille, og da blir det stlle.
Ja men det er bra
Idag har jeg flyttet hundene ned på det ferdige hunderommet. Fantastisk...
Sulten hele tiden jeg også.. Prøver å begrense meg med maten vil ikke bli tjukk![]()
Vi å har hunderomhunderom, faktisk.
Hunden vår må nøye seg med en plass under tappa. Ja, og en i stua da.
Sant.. Godt med helligdag i morgen for mange regner jeg med![]()
Er det lov å håpe at syklusen er litt på tur etter SA'n?
Dersom den ikke er det kommer jeg til å verpe på neste torsdag, og på grunn av forretningsreise har vi ikke humpe muligheter på tirsdag-torsdag
Joda, men jeg trenger ikke å spise som en hest. Jeg har jo 10 kg for mye på kroppen fra førDu SKAL opp i vekt nå. dog, ikke så mye enda, da.
Huff, her spiser jeg til tider litt for lite. Idag har det vært altfor lite. Men får ta meg et knekkebrød før jeg legger meg:/Sulten hele tiden jeg også.. Prøver å begrense meg med maten vil ikke bli tjukk![]()
Høres kjempe kos utAbsolutt. Den skal vi nyte. I hagen med ungene, potte litt blomster, leke og kose oss.
Ikke bra, ta deg et knekkebrødHuff, her spiser jeg til tider litt for lite. Idag har det vært altfor lite. Men får ta meg et knekkebrød før jeg legger meg:/
Høres kjempe kos ut![]()
Huff, her spiser jeg til tider litt for lite. Idag har det vært altfor lite. Men får ta meg et knekkebrød før jeg legger meg:/
Natteravner vi shøMannen antyder at jeg burde ta en tidlig kveld. Ja, jeg burde jo det, egentlig. Men nå ble det jo endelig liv her...
Er de åpen på en rødag?Håper det.
En tur på plantasjen, kanskje. Skulle hatt litt potter og sånn.