Jeg serJeg har ikke sjans til å holde følge med dereMen jeg tok en test nå jeg, jeg så streken innen 4 min! Svak, veeeldig svak men mannen så den jo! Såå spennende.
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg serJeg har ikke sjans til å holde følge med dereMen jeg tok en test nå jeg, jeg så streken innen 4 min! Svak, veeeldig svak men mannen så den jo! Såå spennende.
Taster på appen![]()
Håper virkelig ikke han gjør det?? Da er han litt dumJa vi taper penger på det, men heldigvis begynner det å minke på. Så satser på at vi er på pluss siden snart. Å overta pengene hans kommer aldri til å skje.
Han får ikke lov til å være så dum! Han har vært nok dum før ham traff megHåper virkelig ikke han gjør det?? Da er han litt dumLiker ikke kalle noen det med, 4 biler???
Taster på appen![]()
Jeg har også en som har vært dum. Tok opp forbrukslån med eksen i sitt navn sim gjør at vi ikke får lån!! GrrrrHan får ikke lov til å være så dum! Han har vært nok dum før ham traff meg![]()
Woohoo!! GratulererForesten jeg skrev innlegg nr 5000 istasånn til info
Sånn dings som man kan steke fisken i. Sånn netting med håndtak vettu?!Hamburgere hørtes godt ut. Kanskje jeg skal lage hjemmelaga å grille... Noen triks? Er jo så vanskelig å legge på rått kjøtt på grillen, spesielt kjøttdeig.
Så genialt! Har jeg aldri tenkt påSånn dings som man kan steke fisken i. Sånn netting med håndtak vettu?!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Glimter til innimellomSånn dings som man kan steke fisken i. Sånn netting med håndtak vettu?!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hoho, jaGlimter til innimellom
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hm ja sånn aluminiumsform liksom? Det har jeg vertfall liggendeSånn dings som man kan steke fisken i. Sånn netting med håndtak vettu?!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Lykke tilGod morgen. I dag skal jeg prøve meg på jobb igjen. Gruer meg, for kommer nok til å bli spørsmål om hvorfor jeg har vært på sykehuset.
Får bite tenna sammen og prøve da
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Håper det går bra på jobb idag da. Lykke til.God morgen. I dag skal jeg prøve meg på jobb igjen. Gruer meg, for kommer nok til å bli spørsmål om hvorfor jeg har vært på sykehuset.
Får bite tenna sammen og prøve da
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Det var lurt av deg og fortelleHar faktisk gått veldig bra i dag. Startet dagen med salg,og det gjorde mye med humøretogså fortalte jeg dem hva jeg har gått igjennom, så de skjønner hvorfor jeg plutselig knekker
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
fortalte det før de rakk og spørre. angrer ikke. de ble litt satt ut. hvertfall avd lederen... hun sa ingentingen men så på hun at det var ubehagelig for henne...Det var lurt av deg og fortelle
Taster på appen![]()
Så bra å høre. Å lurt å fortelle slik at de du jobber sammen med har forståelse.Har faktisk gått veldig bra i dag. Startet dagen med salg,og det gjorde mye med humøretogså fortalte jeg dem hva jeg har gått igjennom, så de skjønner hvorfor jeg plutselig knekker
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()