Felles skravle 2015

Jeg har ikke sjans til å holde følge med dere :p Men jeg tok en test nå jeg, jeg så streken innen 4 min! Svak, veeeldig svak men mannen så den jo! Såå spennende.

Taster på appen :)
Jeg ser :D spennende!!

Ja vi taper penger på det, men heldigvis begynner det å minke på. Så satser på at vi er på pluss siden snart. Å overta pengene hans kommer aldri til å skje.
Håper virkelig ikke han gjør det?? Da er han litt dum :p Liker ikke kalle noen det med, 4 biler???

Han får ikke lov til å være så dum! Han har vært nok dum før ham traff meg :p
Jeg har også en som har vært dum. Tok opp forbrukslån med eksen i sitt navn sim gjør at vi ikke får lån!! Grrrr

Hamburgere hørtes godt ut. Kanskje jeg skal lage hjemmelaga å grille... Noen triks? Er jo så vanskelig å legge på rått kjøtt på grillen, spesielt kjøttdeig.
Sånn dings som man kan steke fisken i. Sånn netting med håndtak vettu?!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så genialt! Har jeg aldri tenkt på

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hm ja sånn aluminiumsform liksom? Det har jeg vertfall liggende :) Sånn netting har vi ikke, hvis det er sånn plate du tenker på? Men vi får prøve med aluminiumsfolie eller form :)

God morgen. I dag skal jeg prøve meg på jobb igjen. Gruer meg, for kommer nok til å bli spørsmål om hvorfor jeg har vært på sykehuset.
Får bite tenna sammen og prøve da

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

God morgen. I dag skal jeg prøve meg på jobb igjen. Gruer meg, for kommer nok til å bli spørsmål om hvorfor jeg har vært på sykehuset.

<3februar 2011<3
Lykke til :) Det kommer il å gå så bra

<3februar 2011<3
Håper det går bra på jobb idag da. Lykke til.

Har faktisk gått veldig bra i dag. Startet dagen med salg,og det gjorde mye med humøret :) også fortalte jeg dem hva jeg har gått igjennom, så de skjønner hvorfor jeg plutselig knekker

<3februar 2011<3

Har faktisk gått veldig bra i dag. Startet dagen med salg,og det gjorde mye med humøret :) også fortalte jeg dem hva jeg har gått igjennom, så de skjønner hvorfor jeg plutselig knekker

<3februar 2011<3
Det var lurt av deg og fortelle :)

<3februar 2011<3
Så bra å høre. Å lurt å fortelle slik at de du jobber sammen med har forståelse.

Back
Topp