Felles skravle 2015

Du er litt eldre men ikke gammel, mamma begynner å bli gammel
Min mamma er 60. Hun er ikke gammel, farmor er gammel. Men mamma er... Vel, ikke ung.

Jeg blir 35, så helt ung er ikke jeg heller da, men ikke 60 likevellikevel

Altså, man er så gammel som man føler seg. Jeg er 25 men jeg har en "gammel" sjel som jeg sier, haha. Føler meg ikke i gammel i alder men inni meg!

Taster på appen :)

Det var kjempe lurt :D Tusen takk! Det skal prøves :)

Pleier å bruke en del aliminiumsfolie og olje når jeg skal varme forskjellige grønnsaker på grillen, synes det er enklere og mindre gris. :) Blir jo egentlig litt som en slags "stekepanne" på grillen.

Nå til dags syns jeg førstegangsmødre venter sin første i en alder over 30 :) Så jeg syns vi er unge hele gjengen jeg!! :D Og alder er bare et tall.. En er ikke gammel før en føler seg gammel!

Min mamma er 60. Hun er ikke gammel, farmor er gammel. Men mamma er... Vel, ikke ung.

Jeg blir 35, så helt ung er ikke jeg heller da, men ikke 60 likevellikevel
I mine øyne er 60 gammel, men om 10 år mener jeg sikkert noe annet

Pleier å bruke en del aliminiumsfolie og olje når jeg skal varme forskjellige grønnsaker på grillen, synes det er enklere og mindre gris. :) Blir jo egentlig litt som en slags "stekepanne" på grillen.
Det var kjempe lurt. Har ikke prøvd det før! Men det skal prøves... Både grønnsaker og hamburger.

I mine øyne er 60 gammel, men om 10 år mener jeg sikkert noe annet
Jeg syns ikke 60 år er gammelt i dette samfunnet vi lever i nå :) 60 - 70 åringer er jo kjempe spreke :D Når en bikker 70 begynner en å bli gammel :P

Nå til dags syns jeg førstegangsmødre venter sin første i en alder over 30 :) Så jeg syns vi er unge hele gjengen jeg!! :D Og alder er bare et tall.. En er ikke gammel før en føler seg gammel!
Det er sant.. Haha, på jobb er jeg ungpjokk som de sier:)

Ja jeg er yngst på min jobb! :) Så da føler jeg meg jo ekstra ung.. Hihi
Jeg er ikke yngst, men av en eller annen grunn så går de alltid ut fra at jeg er det. Selv om flere yngre enn meg har kommet til etter jeg begynte å jobbe. Å jeg har jobba der i 3 år..

Jeg er ikke yngst, men av en eller annen grunn så går de alltid ut fra at jeg er det. Selv om flere yngre enn meg har kommet til etter jeg begynte å jobbe. Å jeg har jobba der i 3 år..
Hehe rart hvordan det blir :)

Nei, ikke gammel du heller. Alder er bare et tall, det viktige er jo hvordan man føler seg og hvordan man har det sånn. I det store og hele. I kveld følte jeg meg gammel, for noen dager siden følte jeg meg som glad og ivrig som en fjortiss. Går fort opp og ned gitt.
Føler meg ung stadig vekk, helt til jeg kommer på

Gift i sju år, vært sammen i tolv
To unger, hund, hus og stasjonsvogn.
35

Ikke helt ung lenger.

Men det er helt greit

Back
Topp