Min mamma er 60. Hun er ikke gammel, farmor er gammel. Men mamma er... Vel, ikke ung.Du er litt eldre men ikke gammel, mamma begynner å bli gammel
Jeg blir 35, så helt ung er ikke jeg heller da, men ikke 60 likevellikevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min mamma er 60. Hun er ikke gammel, farmor er gammel. Men mamma er... Vel, ikke ung.Du er litt eldre men ikke gammel, mamma begynner å bli gammel
samme som lykkelitenHvor gammel er du?
Det var kjempe lurtTusen takk! Det skal prøves
![]()
Er sånn jeg og føler det. Men sånn er det nå.Det gjør jeg å i forhold til mange bekjente. Flere som er 2 og 3 barnsmødre
I mine øyne er 60 gammel, men om 10 år mener jeg sikkert noe annetMin mamma er 60. Hun er ikke gammel, farmor er gammel. Men mamma er... Vel, ikke ung.
Jeg blir 35, så helt ung er ikke jeg heller da, men ikke 60 likevellikevel
Det var kjempe lurt. Har ikke prøvd det før! Men det skal prøves... Både grønnsaker og hamburger.Pleier å bruke en del aliminiumsfolie og olje når jeg skal varme forskjellige grønnsaker på grillen, synes det er enklere og mindre gris.Blir jo egentlig litt som en slags "stekepanne" på grillen.
Godt sagtNå til dags syns jeg førstegangsmødre venter sin første i en alder over 30Så jeg syns vi er unge hele gjengen jeg!!
Og alder er bare et tall.. En er ikke gammel før en føler seg gammel!
Jeg syns ikke 60 år er gammelt i dette samfunnet vi lever i nåI mine øyne er 60 gammel, men om 10 år mener jeg sikkert noe annet
Det er sant.. Haha, på jobb er jeg ungpjokk som de sierNå til dags syns jeg førstegangsmødre venter sin første i en alder over 30Så jeg syns vi er unge hele gjengen jeg!!
Og alder er bare et tall.. En er ikke gammel før en føler seg gammel!
Ja jeg er yngst på min jobb!Det er sant.. Haha, på jobb er jeg ungpjokk som de sier![]()
Men noen er alenrmødre, fordi barna ikke var planlagt. Da synes jeg det er bedre å vente til man har en bedre halvdel å dele gleden medEr sånn jeg og føler det. Men sånn er det nå.
Jeg er ikke yngst, men av en eller annen grunn så går de alltid ut fra at jeg er det. Selv om flere yngre enn meg har kommet til etter jeg begynte å jobbe. Å jeg har jobba der i 3 år..Ja jeg er yngst på min jobb!Så da føler jeg meg jo ekstra ung.. Hihi
De er sprekere enn meg jaJeg syns ikke 60 år er gammelt i dette samfunnet vi lever i nå60 - 70 åringer er jo kjempe spreke
Når en bikker 70 begynner en å bli gammel
![]()
Hehe rart hvordan det blirJeg er ikke yngst, men av en eller annen grunn så går de alltid ut fra at jeg er det. Selv om flere yngre enn meg har kommet til etter jeg begynte å jobbe. Å jeg har jobba der i 3 år..
Der er jeg helt enig. Vi valgte å vente til vi var på plass i nyhuset slik at vi hadde "trygge" rammer viMen noen er alenrmødre, fordi barna ikke var planlagt. Da synes jeg det er bedre å vente til man har en bedre halvdel å dele gleden med![]()
Føler meg ung stadig vekk, helt til jeg kommer påNei, ikke gammel du heller. Alder er bare et tall, det viktige er jo hvordan man føler seg og hvordan man har det sånn. I det store og hele. I kveld følte jeg meg gammel, for noen dager siden følte jeg meg som glad og ivrig som en fjortiss. Går fort opp og ned gitt.
Haha, ja det er det.Hehe rart hvordan det blir![]()
Jeg er nesten yngst og nesten den eneste jenta(vi er 2 stk) på jobbJa jeg er yngst på min jobb!Så da føler jeg meg jo ekstra ung.. Hihi