Felles skravle 2015

Her skal også bli bra i morgen. Og flere dager fremover.
Her også :D På torsdag er det meldt kjempe fint. Da kan jeg endelig nyte sola litt :D

Haha, har jeg ikke tenkt på engang :p like gammel som sambo du da, driiit gammel :p neida

Hihi.. Neida, føler meg ikke så gammel, bare litt sliten i kveld og da føler jeg meg ikke så ung og sprek. :p

Hamburgere hørtes godt ut. Kanskje jeg skal lage hjemmelaga å grille... Noen triks? Er jo så vanskelig å legge på rått kjøtt på grillen, spesielt kjøttdeig.

Legge et lag med aliminiumsfolie på grillen og ha olje på? Så steker du på begge sider noen minutter på aliminiumsfolien, før du tar bort folien og griller på grillen. :)

Hamburgere hørtes godt ut. Kanskje jeg skal lage hjemmelaga å grille... Noen triks? Er jo så vanskelig å legge på rått kjøtt på grillen, spesielt kjøttdeig.
Kjøtt går fint. Kjøttdeig er jeg mer usikker på. Har ikke prøvd, før.

Vi bare hadde en pakke kjøttdeig, og lyst å grille. Jeg har laget burgere før, men steker vi dem. Grille fikk jeg lyst å prøve. Vi må prøve en gang

Hihi.. Neida, føler meg ikke så gammel, bare litt sliten i kveld og da føler jeg meg ikke så ung og sprek. :p
Hehe, skjønner hva du mener :p følt den noen ganger selv

Legge et lag med aliminiumsfolie på grillen og ha olje på? Så steker du på begge sider noen minutter på aliminiumsfolien, før du tar bort folien og griller på grillen. :)
Det var kjempe lurt :D Tusen takk! Det skal prøves :)

Har det skjedd noe spennende her i kveld? :D

Taster på appen :)

Jeg ER gammel i forhold da....

Jeg ER gammel i forhold da....

Nei, ikke gammel du heller. Alder er bare et tall, det viktige er jo hvordan man føler seg og hvordan man har det sånn. I det store og hele. I kveld følte jeg meg gammel, for noen dager siden følte jeg meg som glad og ivrig som en fjortiss. Går fort opp og ned gitt.

Back
Topp