Hmm.. Håper du snart får brev i posten.
Håper det ja.
Dessuten venter jeg på to buzzador-pakker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. Håper du snart får brev i posten.
Her ogsåHer skal også bli bra i morgen. Og flere dager fremover.
Haha, har jeg ikke tenkt på enganglike gammel som sambo du da, driiit gammel
neida
Det er sååå herlig. Gjør noe med overskuddet og humøret mitt ihvertfall..Her skal også bli bra i morgen. Og flere dager fremover.
Hamburgere hørtes godt ut. Kanskje jeg skal lage hjemmelaga å grille... Noen triks? Er jo så vanskelig å legge på rått kjøtt på grillen, spesielt kjøttdeig.
Plutselig følte jeg meg gammel jeg og:/ hihiHaha, har jeg ikke tenkt på enganglike gammel som sambo du da, driiit gammel
neida
Kjøtt går fint. Kjøttdeig er jeg mer usikker på. Har ikke prøvd, før.Hamburgere hørtes godt ut. Kanskje jeg skal lage hjemmelaga å grille... Noen triks? Er jo så vanskelig å legge på rått kjøtt på grillen, spesielt kjøttdeig.
Hehe, skjønner hva du menerHihi.. Neida, føler meg ikke så gammel, bare litt sliten i kveld og da føler jeg meg ikke så ung og sprek.![]()
Det var kjempe lurtLegge et lag med aliminiumsfolie på grillen og ha olje på? Så steker du på begge sider noen minutter på aliminiumsfolien, før du tar bort folien og griller på grillen.![]()
Nei dere er ikke gamle!Plutselig følte jeg meg gammel jeg og:/ hihi
Ingen dum løsning, neiDet var kjempe lurtTusen takk! Det skal prøves
![]()
Jeg har vært på møte i kveld!Har det skjedd noe spennende her i kveld?
Taster på appen![]()
Du er litt eldre men ikke gammel, mamma begynner å bli gammelJeg ER gammel i forhold da....
Haha. Av og til føler en seg gammel da. Føler jeg er gammel til å vente førstemann egentlig...Nei dere er ikke gamle!![]()
Hørtes ikke særlig spennende ut neiJeg har vært på møte i kveld!Så ikke noe veldig spennende.
Hvor gammel er du?Haha. Av og til føler en seg gammel da. Føler jeg er gammel til å vente førstemann egentlig...
Jeg ER gammel i forhold da....
Det gjør jeg å i forhold til mange bekjente. Flere som er 2 og 3 barnsmødreHaha. Av og til føler en seg gammel da. Føler jeg er gammel til å vente førstemann egentlig...