Molly
Med lille spira i magen <3
Sjekka været nå 16 grader stor solHer ogsålitt usikker på middag i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekka været nå 16 grader stor solHer ogsålitt usikker på middag i morgen

Litt til ja.Det var braJeg holder ut en liten stund til tenker jeg.
FlinksNå er pausen over. Må fuge litt mer nå....
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
86 modell tipper jegHvor gammel er du da?![]()
Er så glad i det fine været. Tror det blir grilling på oss også. Det er så lettvindt og godt...Håper de har meldt fint vær i morgen ogsåJeg vil grille grillspyd!
Klare grenser ja.
Mannen sier jeg viste ham hvor skapet skulle stå i går. Klare grenser, meget bestemt. Det er på INGEN måte aktuelt å hente posten klokka ti på kvelden. Nei. Jg venter på en gyn time, for søren. Den er sikkert ikke før i september. Men bi henter posten for det om!
Hva blir det til kvelds da?Litt til ja.
Jeg skal spise litt, tenker jeg.
Håper de har meldt fint vær i morgen ogsåJeg vil grille grillspyd!
86 modell tipper jeg![]()
Sol med en liten sky og 17 graderSjekka været nå 16 grader stor sol![]()
Hehe, ja det er jo sant.Jepp. Mer enn nok. Dessuten får du jo gullkorn-ene når du ser på den type show i stedet. Så slipper du de andre timene med tull.
Her skal også bli bra i morgen. Og flere dager fremover.Sjekka været nå 16 grader stor sol![]()
Haha, har jeg ikke tenkt på engangDu kan se på nicket mitt og gjette.![]()
Hamburgere hørtes godt ut. Kanskje jeg skal lage hjemmelaga å grille... Noen triks? Er jo så vanskelig å legge på rått kjøtt på grillen, spesielt kjøttdeig.Jeg vil også grille. Blir nok det, vi får se hva. Må handle, hadde tenkt å lage hamburgere i dag, men kjøttdeigen var utgått. Har vel noe i fryseren, ellers handler vi. Eldste skal i bursdag, så det blir bare middag til tre, og å lever ham avsted til klokken fem...
HolaHeihåååå
Taster på appen![]()