Ser ikke på jeg heller. Bare fant denne artikkelen på nettet nå. Og måtte gå inn på den fordi jeg kom til å tenke å gårsdagens tema i skravletråden her inne...![]()
Vi har våre tema...
Jeg føder gjerne i badekar, men lager ikke baby der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke på jeg heller. Bare fant denne artikkelen på nettet nå. Og måtte gå inn på den fordi jeg kom til å tenke å gårsdagens tema i skravletråden her inne...![]()
Det kan vi som sagt veldig gjerne gjøre. Veldig.
Hehe. Jeg bør ikke uttale meg siden jeg ikke har sett det. Men reklamen for det som jeg har sett har ikke vært noe særlig..Mannen hater det.. Jeg ser heller noe annet om mannen vil det altså, men syns det er litt morsomt.
Jo, for når du har ryddet 100%, da er det ryddig.
Til foto skal du deretter fjerne ca like mye til.
Det er jo ikke mer enn 100% det erjo ikke det.Haha.. Sånn er et par av mannfolka i familien min og. Super irritert når folk sier 110 %. "Det går ikke an! Det stopper på 100 %!"![]()
Hadde de vist bedre hadde de ikke vært med på PHEn skulle trodd de viste bedre![]()
Der er egentlig jeg også...Hehe. Jeg bør ikke uttale meg siden jeg ikke har sett det. Men reklamen for det som jeg har sett har ikke vært noe særlig..
Jeg syns jo selv det er et tåpelig program.. Men alikevel underholdende av den grunnHehe. Jeg bør ikke uttale meg siden jeg ikke har sett det. Men reklamen for det som jeg har sett har ikke vært noe særlig..
Vi har våre tema...
Jeg føder gjerne i badekar, men lager ikke baby der
TRUE!Hadde de vist bedre hadde de ikke vært med på PH![]()
Han ler nå og sier seg såååååå enig! Det er typisk det eksempelet som alltid kommer de gangene han snakker om det. Altså denne 110 prosentenHaha.. Sånn er et par av mannfolka i familien min og. Super irritert når folk sier 110 %. "Det går ikke an! Det stopper på 100 %!"![]()
Fordommene mine mener det, jaHadde de vist bedre hadde de ikke vært med på PH![]()
Hadde de vist bedre hadde de ikke vært med på PH![]()
Jeg synes badekar virker avslappende <3Klare grenser altså. Jeg har lyst til å føde i badekar.
Hehe. Jeg bør ikke uttale meg siden jeg ikke har sett det. Men reklamen for det som jeg har sett har ikke vært noe særlig..
Hulerboermannen: nei, det er feil. Til vanlig rydder du bare 80-90 %. Til foto skal du rydde 100%!Jo, for når du har ryddet 100%, da er det ryddig.
Til foto skal du deretter fjerne ca like mye til.
Jeg synes badekar virker avslappende <3
Hulerboermannen: nei, det er feil. Til vanlig rydder du bare 80-90 %. Til foto skal du rydde 100%!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤