Felles skravle 2015

Ser ikke på jeg heller. Bare fant denne artikkelen på nettet nå. Og måtte gå inn på den fordi jeg kom til å tenke å gårsdagens tema i skravletråden her inne... :p

Vi har våre tema...

Jeg føder gjerne i badekar, men lager ikke baby der

siste gang jeg skal ha en hann kanin i hus. :(( gaah for et slitsomt dyr. han skal henge på meg hele tiden... begynner snart å grine jeg... også skal han slikke på meg hele tiden

Det kan vi som sagt veldig gjerne gjøre. Veldig.

Jeg er februar-optimist nå for tiden. Håper på det. Selv om jeg egentlig håper på deg før meg, men om du ikke rekker å komme før hadde det vært veldig gøy om det var på likt. Du får ikke lov å vente til etter meg. Sånn. Da bestemte jeg det og.

Haha.. Sånn er et par av mannfolka i familien min og. Super irritert når folk sier 110 %. "Det går ikke an! Det stopper på 100 %!" :p
Det er jo ikke mer enn 100% det erjo ikke det.

Men men det er jo likevel det, av og til

Hehe. Jeg bør ikke uttale meg siden jeg ikke har sett det. Men reklamen for det som jeg har sett har ikke vært noe særlig..
Jeg syns jo selv det er et tåpelig program.. Men alikevel underholdende av den grunn :P

Vi har våre tema...

Jeg føder gjerne i badekar, men lager ikke baby der

Klare grenser altså. Jeg har lyst til å føde i badekar.

Haha.. Sånn er et par av mannfolka i familien min og. Super irritert når folk sier 110 %. "Det går ikke an! Det stopper på 100 %!" :p
Han ler nå og sier seg såååååå enig! Det er typisk det eksempelet som alltid kommer de gangene han snakker om det. Altså denne 110 prosenten :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hadde de vist bedre hadde de ikke vært med på PH :p

Og der har vi en av ungdommene! Haha.. Synes det er så gøy at de selv kaller det for PH.

Hehe. Jeg bør ikke uttale meg siden jeg ikke har sett det. Men reklamen for det som jeg har sett har ikke vært noe særlig..

Jeg har sett utvalgte klipp i f.eks. et sommershow jeg var på i fjor sommer og noen på Torsdag kveld fra Nydalen. Mer enn nok til å lage meg et solid grunnlag for å uttale meg om tv-konseptet.

Jo, for når du har ryddet 100%, da er det ryddig.

Til foto skal du deretter fjerne ca like mye til.
Hulerboermannen: nei, det er feil. Til vanlig rydder du bare 80-90 %. Til foto skal du rydde 100%!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

nei nå er det å kaste inn på masse smertestillende å komme seg iseng. natta jenter :)

Back
Topp