Felles skravle 2015

God natt Bina. :Heartred

Heihåååå :D

Taster på appen :)

sniker litt fra senga til mannen legger seg. han skal vel se ferdig kampen og surre :)

Klare grenser ja.

Mannen sier jeg viste ham hvor skapet skulle stå i går. Klare grenser, meget bestemt. Det er på INGEN måte aktuelt å hente posten klokka ti på kvelden. Nei. Jg venter på en gyn time, for søren. Den er sikkert ikke før i september. Men bi henter posten for det om!

Hmm.. Håper du snart får brev i posten.

Håper de har meldt fint vær i morgen også :D Jeg vil grille grillspyd!

Jeg vil også grille. Blir nok det, vi får se hva. Må handle, hadde tenkt å lage hamburgere i dag, men kjøttdeigen var utgått. Har vel noe i fryseren, ellers handler vi. Eldste skal i bursdag, så det blir bare middag til tre, og å lever ham avsted til klokken fem...

Jeg vil også grille. Blir nok det, vi får se hva. Må handle, hadde tenkt å lage hamburgere i dag, men kjøttdeigen var utgått. Har vel noe i fryseren, ellers handler vi. Eldste skal i bursdag, så det blir bare middag til tre, og å lever ham avsted til klokken fem...
Hamburgere hørtes godt ut. Kanskje jeg skal lage hjemmelaga å grille... Noen triks? Er jo så vanskelig å legge på rått kjøtt på grillen, spesielt kjøttdeig.

Back
Topp