Felles skravle 2015

Ehh, utfra typen som er med, så er jeg på et vis ikke overrasket.... De er ikke de skarpeste....
Hehe nei de er ikke det! Jeg må bare se det jeg.. Og jeg blir så flau på deres vegne..

Jada, det er greit det. Men viktigere med 200% ryddig til foto

Og gjerne litt styling, blomster, gardiner, sengetepper, puter osv. Det er fort verdt 2000 kr for litt ny pynt når man kan få ganske mye ekstra for å få med noen til på visning og dermed kanskje noe til i budrunde. Og få ryddet bort absolutt alt overflødig som stjeler romfølelsen. Synes det er rart med såpass mange som har ryddet så lite bort til annonsebilder.

Det eneste som er litt teit er at den eneste gangen man virkelig ser hvor fin leiligheten/huset er, det er når man tar bilder for å selge. :p

Jada, det er greit det. Men viktigere med 200% ryddig til foto
Hahaha, hulerboermannen sier at det ikke går ann å rydde mer enn 100%. Hvis du har ryddet 100% så er det ikke mer å rydde sier han :p vi har nok igjen 70 % før det er klart for foto.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Har ikke sett en eneste episode. Syns d er et rart konsept. Dessuten syns mannen det er så kleint med slike programmer, så vi ser ingenting slikt:p

Ser ikke på jeg heller. Bare fant denne artikkelen på nettet nå. Og måtte gå inn på den fordi jeg kom til å tenke å gårsdagens tema i skravletråden her inne... :p

Har ikke sett en eneste episode. Syns d er et rart konsept. Dessuten syns mannen det er så kleint med slike programmer, så vi ser ingenting slikt:p
Mannen hater det.. Jeg ser heller noe annet om mannen vil det altså, men syns det er litt morsomt.

Hahaha, hulerboermannen sier at det ikke går ann å rydde mer enn 100%. Hvis du har ryddet 100% så er det ikke mer å rydde sier han :p vi har nok igjen 70 % før det er klart for foto.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Haha.. Sånn er et par av mannfolka i familien min og. Super irritert når folk sier 110 %. "Det går ikke an! Det stopper på 100 %!" :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jo, for når du har ryddet 100%, da er det ryddig.

Til foto skal du deretter fjerne ca like mye til.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hihi, veldig sant :) Det klarer dere.

Back
Topp