ja 2 i mnd hadde ikke gjort noeJepp. Så de må fortsette en stund til å lodde dem ut.Ok kan gjerne ta 2 i måneden innimellom.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja 2 i mnd hadde ikke gjort noeJepp. Så de må fortsette en stund til å lodde dem ut.Ok kan gjerne ta 2 i måneden innimellom.
![]()
Jeg håper mest at vi teller ned til februar 2015, så kan stellevesker komme som en bonus (til Bonusen).
Hehe nei de er ikke det! Jeg må bare se det jeg.. Og jeg blir så flau på deres vegne..Ehh, utfra typen som er med, så er jeg på et vis ikke overrasket.... De er ikke de skarpeste....
Jada, det er greit det. Men viktigere med 200% ryddig til foto
En skulle trodd de viste bedre![]()
Lov å drømme...
baby er veldig viktig. selv om det ser mørkt ut om dagen ...Ja, termin er viktigere. Baby.
ja 2 i mnd hadde ikke gjort noeogså kan de holde på så lenge at vi alle får en veske hver
![]()
Har ikke sett en eneste episode. Syns d er et rart konsept. Dessuten syns mannen det er så kleint med slike programmer, så vi ser ingenting sliktHehe nei de er ikke det! Jeg må bare se det jeg.. Og jeg blir så flau på deres vegne..
Sant nok!Nei, egentlig tror jeg ikke det om dem.
Ja, termin er viktigere. Baby.
Jeg ser ikke på, jeg daHehe nei de er ikke det! Jeg må bare se det jeg.. Og jeg blir så flau på deres vegne..
Hahaha, hulerboermannen sier at det ikke går ann å rydde mer enn 100%. Hvis du har ryddet 100% så er det ikke mer å rydde sier hanJada, det er greit det. Men viktigere med 200% ryddig til foto
Har ikke sett en eneste episode. Syns d er et rart konsept. Dessuten syns mannen det er så kleint med slike programmer, så vi ser ingenting slikt![]()
Det kan vi som sagt veldig gjerne gjøre. Veldig.Baby. Jeg har begynt å tenke på om vi skal legge gullegget på likt nå jeg Sara.
Mannen hater det.. Jeg ser heller noe annet om mannen vil det altså, men syns det er litt morsomt.Har ikke sett en eneste episode. Syns d er et rart konsept. Dessuten syns mannen det er så kleint med slike programmer, så vi ser ingenting slikt![]()
Hahaha, hulerboermannen sier at det ikke går ann å rydde mer enn 100%. Hvis du har ryddet 100% så er det ikke mer å rydde sier hanvi har nok igjen 70 % før det er klart for foto.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jo, for når du har ryddet 100%, da er det ryddig.Hahaha, hulerboermannen sier at det ikke går ann å rydde mer enn 100%. Hvis du har ryddet 100% så er det ikke mer å rydde sier hanvi har nok igjen 70 % før det er klart for foto.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
HeheSer ikke på jeg heller. Bare fant denne artikkelen på nettet nå. Og måtte gå inn på den fordi jeg kom til å tenke å gårsdagens tema i skravletråden her inne...![]()
Hihi, veldig santHahaha, hulerboermannen sier at det ikke går ann å rydde mer enn 100%. Hvis du har ryddet 100% så er det ikke mer å rydde sier hanvi har nok igjen 70 % før det er klart for foto.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤