Fortsatt en uke til foto... Men greit at takstmannen ser det han skal sette takst påtakstmann går bra. Fotograf er verre....
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt en uke til foto... Men greit at takstmannen ser det han skal sette takst påtakstmann går bra. Fotograf er verre....
Da sier vi detGod plan.
takstmann går bra. Fotograf er verre....
Tihi så sant, så santFortsatt en uke til foto... Men greit at takstmannen ser det han skal sette takst på
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Takk, det trenger jegHjeeelp. Rydde rydde ryddeDet klarer du
LYKKE TIL!
Da sier vi detLa det bare bli mange stelleveske konkuranser videre
![]()
Jeg tenkte forresten på dere da jeg kom over denne her da jeg kjedet meg og surfet på nettet i stad: http://www.seher.no/kjendis/jeg-ante-ikke-de-kunne-filme-så-nært-71751
Vis vedlegget 63084
alle skravlene mangler stelleveske untatt 2Ja, håper det fortsetter en stund, vi er flere som mangler stelleveske.![]()
har man interessen så. jeg har 0 interess og bryr meg ikke om hvem som spiller heller![]()
Det håper jeg ogJeg håper alle vinner en hver![]()
Man kan jo håpe...Vi får se. Kanskje vi vinner mange innen februar 2015.![]()
![]()
Driver egentlig og fuger langs noen terskler, men fikk så mye sure oppstøt så je måtte ta en pause. Huleboermannen er ikke flink til akkurat det, så da må jeg gjøre det. Forrige gang jeg gjorde det så tråkket han i det før det var tørst, så må gjøre det på nyttTihi så sant, så santDet går nok fint! Spennende med takstmann.
Ante ikke det?
Fokuserer på innholdet her, ikke det at du relaterer dette til oss!,,
Kjekt å se deg her i kveld også, forresten.
alle skravlene mangler stelleveske untatt 2![]()
Jada, det er greit det. Men viktigere med 200% ryddig til fotoFortsatt en uke til foto... Men greit at takstmannen ser det han skal sette takst på
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det trengs noen til ja...alle skravlene mangler stelleveske untatt 2![]()
En skulle trodd de viste bedreHahahaha...
Litt rart med sesong x av PH (jadda, de forkorterer det visst i disse dager, ungdommen, har jeg hørt) at hun ikke har fått med seg at de kan zoome med disse kameraene...
Jepp. Så de må fortsette en stund til å lodde dem ut.Ok kan gjerne ta 2 i måneden innimellom.
![]()
Man kan jo håpe...
En skulle trodd de viste bedre![]()