Felles skravle 2015

Hva gjør dere da? Nå sitter jeg å venter på at grillen skal bli ferdig med maten

Har akkurat spist.
Ellers så sitter jeg og er bekymret for en syk liten jente med øreverk :(

Her gjør poden lekser, middag er spist , klær vasket og da blir det litt tid på sofaen. Prøve rå finne ut om noen har terassebeis på tilbud..

Mannen klipper plen. Ungene er ute. Jeg skal ta kjøkkentjenesten. Jeg har ikke det minste lyst til å vaske opp, jeg vil være ute! Ulogisk nok skravler jeg heller her så jeg blir senere ferdig så jeg slett ikke kommer meg ut...

Sluttet å blø i dag så nå er jeg spent på om kroppen klarer eggløsning som vanlig.

Håper det jeg og. Men med den flaksen jeg har hatt i det siste så går vel det feil vei og :/
Men en gang må det jo snu? :)

Taster på appen :)

Jeg fikk meg et lite slag i trynet i dag, en på jobben søm visste jeg var gravid men samtidig var der da jeg blødde og dro hjem kom i dag: hvordan går det med babyen? Må vel være deilig å endelig være over 12 uker! Auch...

Jeg fikk meg et lite slag i trynet i dag, en på jobben søm visste jeg var gravid men samtidig var der da jeg blødde og dro hjem kom i dag: hvordan går det med babyen? Må vel være deilig å endelig være over 12 uker! Auch...

:(

Jeg og :D Nå har det vært nok uflaks på FS altså!

Ja vært altfor mye av det nå:( men nå håper jeg det er over og at alle får ønsket sitt uten mere tull og uhell...
Tror jeg har bestemt meg for å prøve igjen med en gang.

Huff :( det er alltid vondt å få den. Stor klem.

Huff :( det er alltid vondt å få den. Stor klem.
Ja, men jeg vet selv at da hun var ung mistet hun 5 spirer før hun fikk barn så hun visste hvertfall godt hvordan det var!

Back
Topp