Hva gjør dere da? Nå sitter jeg å venter på at grillen skal bli ferdig med maten
Har akkurat spist.
Ellers så sitter jeg og er bekymret for en syk liten jente med øreverk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dere da? Nå sitter jeg å venter på at grillen skal bli ferdig med maten
God bedring til jenta di. Her har jeg en liten som sutrer fordi han ikke vil se barne-tvHar akkurat spist.
Ellers så sitter jeg og er bekymret for en syk liten jente med øreverk![]()
God bedring til jenta di. Her har jeg en liten som sutrer fordi han ikke vil se barne-tvmen film.
Maten vår er ferdig grillet og spistHva gjør dere da? Nå sitter jeg å venter på at grillen skal bli ferdig med maten
God bedring til henneHar akkurat spist.
Uff øreverk er så kjipt, god bedring til jentaHar akkurat spist.
Det håper jeg <3Sluttet å blø i dag så nå er jeg spent på om kroppen klarer eggløsning som vanlig.
Håper det jeg og. Men med den flaksen jeg har hatt i det siste så går vel det feil vei og :/Det håper jeg <3
Taster på appen![]()
Men en gang må det jo snu?Håper det jeg og. Men med den flaksen jeg har hatt i det siste så går vel det feil vei og :/
Håper det har gjort det nåMen en gang må det jo snu?![]()
Taster på appen![]()
Jeg ogHåper det har gjort det nå![]()
Håper det <3Sluttet å blø i dag så nå er jeg spent på om kroppen klarer eggløsning som vanlig.
Jeg fikk meg et lite slag i trynet i dag, en på jobben søm visste jeg var gravid men samtidig var der da jeg blødde og dro hjem kom i dag: hvordan går det med babyen? Må vel være deilig å endelig være over 12 uker! Auch...
Taster på appen![]()
Ja vært altfor mye av det nåJeg ogNå har det vært nok uflaks på FS altså!
Taster på appen![]()
HuffJeg fikk meg et lite slag i trynet i dag, en på jobben søm visste jeg var gravid men samtidig var der da jeg blødde og dro hjem kom i dag: hvordan går det med babyen? Må vel være deilig å endelig være over 12 uker! Auch...
Taster på appen![]()
Ja, men jeg vet selv at da hun var ung mistet hun 5 spirer før hun fikk barn så hun visste hvertfall godt hvordan det var!Huffdet er alltid vondt å få den. Stor klem.