Felles skravle 2015

Skravles i kveld! Må gå :)

Hodepine from hell, skjønner ikke hvor den kom fra.

Ye ye, poden er ute og leker, mannen er på butikken å jeg ligger som et slakt. Sov en time etter jobb i dag.

Det går jo over. Det gjør jo det. På en måte. Blir lettere.

Men godt å ha noen å snakke med, og som kommer med hjelp
Men denne er tøffere å legge helt bak seg enn når man har mistet kjenner jeg. Dette har vært det tøffeste jeg har opplevd til nå under prøvingen. Føles veldig veldig urettferdig:/ men helt klart lettere blir det for hver dag.

Ja, det tror jeg på, altså! At dette er tøft!

Det et veldig tøft. Man forstår det ikke før man har opplevd det selv :/ men håper ingen av dere må igjennom dette her . Det unner jeg ingen

Hodepine from hell, skjønner ikke hvor den kom fra.

Ye ye, poden er ute og leker, mannen er på butikken å jeg ligger som et slakt. Sov en time etter jobb i dag.
Det får jeg om jeg har bare stresset ,spist og drukket lite hele dagen.
Eller når det et veldig veldig varmt.

Håper du blir kvitt hodepinen snart. Er plagsomt vondt

Det får jeg om jeg har bare stresset ,spist og drukket lite hele dagen.
Eller når det et veldig veldig varmt.

Håper du blir kvitt hodepinen snart. Er plagsomt vondt
Jeg har ikke drukket for lite hvertfall eller stresset, muligens varmen som gjør det da.
Men ja plagsomt er det.

Da er jeg nesten ferdig med å blø, så håper jeg EL-testene min kan komme snart slik at jeg kan begynne å teste etter EL om en 3-5 dager

Nå vil jeg ha eldste hjem. Helst for en time side. melding er sendt, så ha er på vei. Straks da, ideelt sett, for han skal helst sove kl 20...

Tok av litt på butiken ista. Kjøpte meg Smash, godt og blandet, jordbær, biola bringebær, sjokomelk, sjokoladeis, chewits, pærer pg kiwi.
Fikk også handlet 2 pk med Crinone.
Nå koser jeg meg med dette
ImageUploadedByBV Forum1401125650.577626.jpg

ungene spiser, vi snakkes senere.

Sniker innom fra jobb og sier god kveld :D

Taster på appen :)

Back
Topp