Molly
Med lille spira i magen <3
Det er godt <3 Har tenkt masse på deg <3Nei det gjør jeg jo ikke. Lettere nå, så begynner å legge det bak meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt <3 Har tenkt masse på deg <3Nei det gjør jeg jo ikke. Lettere nå, så begynner å legge det bak meg.
Skravles i kveld! Må gå![]()
Men denne er tøffere å legge helt bak seg enn når man har mistet kjenner jeg. Dette har vært det tøffeste jeg har opplevd til nå under prøvingen. Føles veldig veldig urettferdig:/ men helt klart lettere blir det for hver dag.Det går jo over. Det gjør jo det. På en måte. Blir lettere.
Men godt å ha noen å snakke med, og som kommer med hjelp
<3<3<3Det er godt <3 Har tenkt masse på deg <3
Det får jeg om jeg har bare stresset ,spist og drukket lite hele dagen.Hodepine from hell, skjønner ikke hvor den kom fra.
Ye ye, poden er ute og leker, mannen er på butikken å jeg ligger som et slakt. Sov en time etter jobb i dag.
Jeg har ikke drukket for lite hvertfall eller stresset, muligens varmen som gjør det da.Det får jeg om jeg har bare stresset ,spist og drukket lite hele dagen.
Eller når det et veldig veldig varmt.
Håper du blir kvitt hodepinen snart. Er plagsomt vondt
Da er det helt sikkert varmen. Får be mannen massere deg i nakken. Pleier å hjelpe herJeg har ikke drukket for lite hvertfall eller stresset, muligens varmen som gjør det da.
Men ja plagsomt er det.
Hihi <3 spirelille er sugen på godisTok av litt på butiken ista. Kjøpte meg Smash, godt og blandet, jordbær, biola bringebær, sjokomelk, sjokoladeis, chewits, pærer pg kiwi.
Fikk også handlet 2 pk med Crinone.
Nå koser jeg meg med dette
Vis vedlegget 62944
JaHihi <3 spirelille er sugen på godis![]()
God kveld TwinkleSniker innom fra jobb og sier god kveld
Taster på appen![]()
Blir kvalm av alt jeg spiser jeg:/ har ikke klart å spise siden positiv test. Nå pga smertestillende ...Jakvalm nå da.. Hihi