Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. Vi får se da. Hva skal du Kr. Himmelfartshelgen? Om du skravler da så kan du jo plutselig få mange innlegg, + i kveld.
ungner, husarbeid, hobby og mann. Det tar tid hele året. Sommer er sommer, men vår er mye så og spire og potte om (driver mye med det nå også) Høst er tid for en del ting det også, og så er det juleforberedelsenen....
Men hey, vi kan skravle om det også.
Blir litt rart med overraskelses pergo-tvillinger om noen år? Var det ikke først Bonusen og så bonus-overraskelse-tvillinger?
Her går skravla ser jegnettopp kommet hjem nå, godt!
Jo, men jeg har fått skrekken for at bonusen blir pergotvilliger...
Ser detJepp. Sara & Lykkeliten fant et felles skravletidspunkt og det er lenge siden sist, og det merkes.![]()
ingen planner
Men jeg må ha noen å skravle med da, skjønner du.
Det er ikke lite tid på bv som gjør at jeg ikke har 15-1600 innlegg nå. det er bare så lite skravling. Så lite å svare på
Ser det117 poster siden jeg var her
Et par her i bygda har 3 barn venter nå tvillingerAh. Haha.. Det er mer skremmende enn nr 4 og 5 tvillinger om noen år?
Hmm.. Skremmende tanke. Jeg håper virkelig ikke jeg opplever det flere ganger, for jeg sa jo flere ganger i spy-perioden at vi aldri skulle få mer enn ett barn.(Altså: Miste etter spy-uker).
Et par her i bygda har 3 barn venter nå tvillingertrur de får det travelt
Ja det har vært ganske roligJa. Sant, det har gått tregt her i det siste.
Men det er braHehe.. Vi er i godt driv nå.![]()
Hehe.. Jeg er så mye innendørs om høsten og vinteren forstår jeg nå. Og har ikke unger. Så lett å skravle da. Om vår og sommer så må jeg ut, og skjerm ute synes jeg er noe herk med sollys. Så da blir det ikke skravling, men annet. Sunnere for kroppen også egentlig da. Men jeg klarer jo egentlig fint å være aktiv om vinteren vanligvis og da.![]()
Ah. Haha.. Det er mer skremmende enn nr 4 og 5 tvillinger om noen år?
Bra man fortrenger. Noen som vet om kolikk er arvelig? Er så redd for å få en baby med detSkjønner deg godt.
Jeg sa i kolikkperioden at jeg seriøst vurderte å la eldste være enebarn.
Man fortreger. Glemmer. Håper det går bedre denne gangen. Og bare VIL ha en unge til.
r to fikk ikke kolikk her, så vips, da tørr jeg en til
Skjønner deg godt.
Jeg sa i kolikkperioden at jeg seriøst vurderte å la eldste være enebarn.
Man fortreger. Glemmer. Håper det går bedre denne gangen. Og bare VIL ha en unge til.
r to fikk ikke kolikk her, så vips, da tørr jeg en til
Er det n-tasten din som av og til henger seg Sara?