Felles skravle 2015

Her går skravla ser jeg :p nettopp kommet hjem nå, godt!

Haha.. Vi får se da. Hva skal du Kr. Himmelfartshelgen? Om du skravler da så kan du jo plutselig få mange innlegg, + i kveld.

ingen planner

Men jeg må ha noen å skravle med da, skjønner du.

Det er ikke lite tid på bv som gjør at jeg ikke har 15-1600 innlegg nå. det er bare så lite skravling. Så lite å svare på

ungner, husarbeid, hobby og mann. Det tar tid hele året. Sommer er sommer, men vår er mye så og spire og potte om (driver mye med det nå også) Høst er tid for en del ting det også, og så er det juleforberedelsenen....

Men hey, vi kan skravle om det også.

Hehe.. Jeg er så mye innendørs om høsten og vinteren forstår jeg nå. Og har ikke unger. Så lett å skravle da. Om vår og sommer så må jeg ut, og skjerm ute synes jeg er noe herk med sollys. Så da blir det ikke skravling, men annet. Sunnere for kroppen også egentlig da. Men jeg klarer jo egentlig fint å være aktiv om vinteren vanligvis og da. :p

Blir litt rart med overraskelses pergo-tvillinger om noen år? Var det ikke først Bonusen og så bonus-overraskelse-tvillinger?

Jo, men jeg har fått skrekken for at bonusen blir pergotvilliger...

Her går skravla ser jeg :p nettopp kommet hjem nå, godt!

Jepp. Sara & Lykkeliten fant et felles skravletidspunkt og det er lenge siden sist, og det merkes. :p

Jo, men jeg har fått skrekken for at bonusen blir pergotvilliger...

Ah. Haha.. Det er mer skremmende enn nr 4 og 5 tvillinger om noen år?

ingen planner

Men jeg må ha noen å skravle med da, skjønner du.

Det er ikke lite tid på bv som gjør at jeg ikke har 15-1600 innlegg nå. det er bare så lite skravling. Så lite å svare på

Ja. Sant, det har gått tregt her i det siste.

Er det n-tasten din som av og til henger seg Sara?

Hmm.. Skremmende tanke. Jeg håper virkelig ikke jeg opplever det flere ganger, for jeg sa jo flere ganger i spy-perioden at vi aldri skulle få mer enn ett barn. :confused: (Altså: Miste etter spy-uker).

Skjønner deg godt.

Jeg sa i kolikkperioden at jeg seriøst vurderte å la eldste være enebarn.

Man fortreger. Glemmer. Håper det går bedre denne gangen. Og bare VIL ha en unge til.

r to fikk ikke kolikk her, så vips, da tørr jeg en til

Hehe.. Jeg er så mye innendørs om høsten og vinteren forstår jeg nå. Og har ikke unger. Så lett å skravle da. Om vår og sommer så må jeg ut, og skjerm ute synes jeg er noe herk med sollys. Så da blir det ikke skravling, men annet. Sunnere for kroppen også egentlig da. Men jeg klarer jo egentlig fint å være aktiv om vinteren vanligvis og da. :p

Jeg er muligens mer inne på sommeren enn du da... her er jo ikke SOMMER på samme viset da...

Ah. Haha.. Det er mer skremmende enn nr 4 og 5 tvillinger om noen år?

Ja

For pergotvillinger er en reell mulighet.

Surprise-tvilliger når vi ikke prøver er ikke reelt troverdig. ikke med vår fertilitet

Skjønner deg godt.

Man fortreger. Glemmer. Håper det går bedre denne gangen. Og bare VIL ha en unge til.

Bra man fortrenger. Noen som vet om kolikk er arvelig? Er så redd for å få en baby med det

Skjønner deg godt.

Jeg vet at jeg vil ha 3 barn. Og jeg sa jo tørt til gynekologen på sykehuset, da vi fikk medisin og skulle hjem for å komme tilbake dagen etter: "Det er jo veldig rart å snakke med deg om å prøve på nytt om et par uker når jeg kastet opp for noen dager siden og hatet det." Jeg var i sjokk og i en rar boble, men akkurat det å prøve å få til en ny graviditet ga meg store ambivalens-følelser i forhold til hyperemesis'en. Haha.. Neste gang må spiren sitte til termin. Og vi skal på UL annenhver uke, så jeg ikke har spydd noen uker ekstra om det går galt (men det skal ikke gå galt).

Back
Topp