Felles skravle 2015

Klarer nok det.

"vi må lage baby kjære" funker nok det også.

"Du må fortelle meg hvem du vil invitere så jeg kan få numrene deres fra dine foreldre"... not so much
Kan du ikke få de nummeren etterpå eller i morgen da? ;p

Kan du ikke få de nummeren etterpå eller i morgen da? ;p

Jo, men jeg skulle ha gjort det allerede forrige helg. Dagene bare går. Og jeg får ikke svar fra alle sånn fort og jeg må vite om vi skal booke hus eller om så mange har ferie at vi tar det hjemme. Om vi er så mange at grillfest utgår, selv med et par tønnegriller, eller om det går, om jeg må finne på noe annet lurt....

Ja grandis kan jeg spise om jeg virkelig ikke orker å lage mat. 2-3 gang i halvårey

skal jeg ha frossen pizza tar jeg heller bog one. Men det ka jeg spise sånn noen ganger i året ja. ikke jevnlig, men av og til

Dvs jeg la ut den her.
Jeg tar sjansen på å tråkke venner og bekjente på tærne. Som før liker jeg ikke halvkveda viser. Om man synes kreftsaken er viktig, er det kanskje mer virkningsfullt å bruke kreftforeningens gavetelefon, og sende kodeord GAVE til 2277, enn å poste symboler og koder og ulne greier i FB-statusen. Oppfordrer alle jeg kjenner til å bytte ut hjertene med 200kr til kreftforeningen, så kan vi være til nytte på ordentlig. <3

Vurderer å ta meg en dusj og køye. Har dryppa øyet og det svir noe veldig så da er det vel lurt å logge av snart kanskje.

Jo, men jeg skulle ha gjort det allerede forrige helg. Dagene bare går. Og jeg får ikke svar fra alle sånn fort og jeg må vite om vi skal booke hus eller om så mange har ferie at vi tar det hjemme. Om vi er så mange at grillfest utgår, selv med et par tønnegriller, eller om det går, om jeg må finne på noe annet lurt....
Da skjønner jeg

Dvs jeg la ut den her.
Jeg tar sjansen på å tråkke venner og bekjente på tærne. Som før liker jeg ikke halvkveda viser. Om man synes kreftsaken er viktig, er det kanskje mer virkningsfullt å bruke kreftforeningens gavetelefon, og sende kodeord GAVE til 2277, enn å poste symboler og koder og ulne greier i FB-statusen. Oppfordrer alle jeg kjenner til å bytte ut hjertene med 200kr til kreftforeningen, så kan vi være til nytte på ordentlig. <3
Så enig med deg!

En må jo bare gjøre det beste ut av d. Igår laget jeg f.eks panna cotta (ble så friste her). Så mye som går så lenge det finnes erstatninger:)
Klare ikke å se det for meg jeg vettu, er ikke i den situasjonen. Ikke har jeg smakt noe som er laget med erstatninger

enklere for oss som tåler det meste.

HEI :D Hatt en fin helg ?:D

Back
Topp