Felles skravle 2015

Haha, gele ja, jeg har så lyst på soft is at jeg nesten hadde gjort hva som helst for det NÅ :p
Hihi. Aner ikke hvorfor jeg fikk lyst på gele. Har jo ikke spist det på lenge.... Softis er jo så godt.
Mannen lærte meg å lage softis hjemme. Knallgodt...

Hihi. Aner ikke hvorfor jeg fikk lyst på gele. Har jo ikke spist det på lenge.... Softis er jo så godt.
Mannen lærte meg å lage softis hjemme. Knallgodt...
mmmm, hadde jeg hatt soft is hjemme såå, ja, jeg burde IKKE lære meg det :P

Du er ganske godt i rute, og det er 6 dager igjen. ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Men nå har du vel klart å nå høyeste mål omtrent hver mnd nå? synes du burde få den veska snart :p

Men nå har du vel klart å nå høyeste mål omtrent hver mnd nå? synes du burde få den veska snart :p

Haha.. Ja, det er vel flere som har gjort og. Jeg har klart det nesten hver stelleveskekonkurranse siden den første i november, så jeg håper det. Jeg klarte det ikke i april, da jeg hadde litt BV/prøve-pause. Hadde vært gøy å vinne nå, men det er veldig mange som er med i konkurransen om stellevesken denne måneden. Det er 14 som er i rute for 1700 foreløpig hvert fall. :p

Haha.. Ja, det er vel flere som har gjort og. Jeg har klart det nesten hver stelleveskekonkurranse siden den første i november, så jeg håper det. Jeg klarte det ikke i april, da jeg hadde litt BV/prøve-pause. Hadde vært gøy å vinne nå, men det er veldig mange som er med i konkurransen om stellevesken denne måneden. Det er 14 som er i rute for 1700 foreløpig hvert fall. :p

Ja blir mange om den denne mnd. Blir spennende å se hvem som vinner da:)

Åhh, ungee er umulige å legge! Jeg skal etter planen skravle med dere. Så snart de sover. Jeg overlot dem til mannen i pausen å¨fotballkampen, så nå skal jeg overta igjen.

Haha. Passer fint siden noen av dagene i uken som kommer går litt bort...

Ja, jeg må egentlig være i mål før torsdag, for til langhelgen skal vi så utrolig mye så jeg tror ikke jeg rekker BV da. Så det har vært målet mitt i hele mai. Heldigvis i rute, for denne stellevesken er så fin! :D

Åhh, ungee er umulige å legge! Jeg skal etter planen skravle med dere. Så snart de sover. Jeg overlot dem til mannen i pausen å¨fotballkampen, så nå skal jeg overta igjen.

Usj da. Mannen skal se ishockey finalen kl 20 så jeg tror ikke det blir helt kjærestekveld i kveld.

Ja, jeg må egentlig være i mål før torsdag, for til langhelgen skal vi så utrolig mye så jeg tror ikke jeg rekker BV da. Så det har vært målet mitt i hele mai. Heldigvis i rute, for denne stellevesken er så fin! :D

Håper du vinner

synes de det er for lyst ute?

Oppdatert 19:23.

6. Liisjja: 1646
7. Lykkeliten: 1628
9. Kengu: 1595
11. Babyønske: 1495
13. Bina: 1482
14. Molly: 1409
16. Tullerusk: 1106
17. Sara: 1102
18. Twinkle: 1031
21. MSE88: 793
22. Lanterne: 775
23. Foreløpig litt anonym: 742
25. Huleboer: 618

Når denne dagen er over har det gått 81 % av mai. Det tilsvarer:
- 242 av 300 innlegg
- 645 av 800 innlegg
- 1371 av 1700 innlegg

jeg ligger godt an, når nok 1700 innlegg denne mnd da.Det hadde jeg aldri trodd.

Back
Topp