Hihi. Aner ikke hvorfor jeg fikk lyst på gele. Har jo ikke spist det på lenge.... Softis er jo så godt.Haha, gele ja, jeg har så lyst på soft is at jeg nesten hadde gjort hva som helst for det NÅ![]()
Mannen lærte meg å lage softis hjemme. Knallgodt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Aner ikke hvorfor jeg fikk lyst på gele. Har jo ikke spist det på lenge.... Softis er jo så godt.Haha, gele ja, jeg har så lyst på soft is at jeg nesten hadde gjort hva som helst for det NÅ![]()
mmmm, hadde jeg hatt soft is hjemme såå, ja, jeg burde IKKE lære meg detHihi. Aner ikke hvorfor jeg fikk lyst på gele. Har jo ikke spist det på lenge.... Softis er jo så godt.
Takk for oppdatering.
Kanskke jeg kan klare det allikevel da![]()
Men nå har du vel klart å nå høyeste mål omtrent hver mnd nå? synes du burde få den veska snartDu er ganske godt i rute, og det er 6 dager igjen.
Sent from my iPad using BV Forum
Hahaha... Var ganske enkelt å lage ogmmmm, hadde jeg hatt soft is hjemme såå, ja, jeg burde IKKE lære meg det![]()
Men nå har du vel klart å nå høyeste mål omtrent hver mnd nå? synes du burde få den veska snart![]()
Haha. Passer fint siden noen av dagene i uken som kommer går litt bort...Du er ganske godt i rute, og det er 6 dager igjen.
Ja blir mange om den denne mnd. Blir spennende å se hvem som vinner daHaha.. Ja, det er vel flere som har gjort og. Jeg har klart det nesten hver stelleveskekonkurranse siden den første i november, så jeg håper det. Jeg klarte det ikke i april, da jeg hadde litt BV/prøve-pause. Hadde vært gøy å vinne nå, men det er veldig mange som er med i konkurransen om stellevesken denne måneden. Det er 14 som er i rute for 1700 foreløpig hvert fall.
Haha. Passer fint siden noen av dagene i uken som kommer går litt bort...
Ja blir mange om den denne mnd. Blir spennende å se hvem som vinner da![]()
Gele er godtHihi. Aner ikke hvorfor jeg fikk lyst på gele. Har jo ikke spist det på lenge.... Softis er jo så godt.
Åhh, ungee er umulige å legge! Jeg skal etter planen skravle med dere. Så snart de sover. Jeg overlot dem til mannen i pausen å¨fotballkampen, så nå skal jeg overta igjen.
Ja, jeg må egentlig være i mål før torsdag, for til langhelgen skal vi så utrolig mye så jeg tror ikke jeg rekker BV da. Så det har vært målet mitt i hele mai. Heldigvis i rute, for denne stellevesken er så fin!
Usj da. Mannen skal se ishockey finalen kl 20 så jeg tror ikke det blir helt kjærestekveld i kveld.
synes de det er for lyst ute?Åhh, ungee er umulige å legge! Jeg skal etter planen skravle med dere. Så snart de sover. Jeg overlot dem til mannen i pausen å¨fotballkampen, så nå skal jeg overta igjen.
jeg ligger godt an, når nok 1700 innlegg denne mnd da.Det hadde jeg aldri trodd.Oppdatert 19:23.
6. Liisjja: 1646
7. Lykkeliten: 1628
9. Kengu: 1595
11. Babyønske: 1495
13. Bina: 1482
14. Molly: 1409
16. Tullerusk: 1106
17. Sara: 1102
18. Twinkle: 1031
21. MSE88: 793
22. Lanterne: 775
23. Foreløpig litt anonym: 742
25. Huleboer: 618
Når denne dagen er over har det gått 81 % av mai. Det tilsvarer:
- 242 av 300 innlegg
- 645 av 800 innlegg
- 1371 av 1700 innlegg
synes de det er for lyst ute?
Det gjør duTakk for oppdatering.
Kanskke jeg kan klare det allikevel da![]()
Håper de sovner snartÅhh, ungee er umulige å legge! Jeg skal etter planen skravle med dere. Så snart de sover. Jeg overlot dem til mannen i pausen å¨fotballkampen, så nå skal jeg overta igjen.