Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg spiser egg stort sett hver dagegg og bacon..... vi HAR jo det i kjøleskapet. savner
(vi er "avvent" etter tre år med en som ikke tåler egg. Før hadde vi det minst to ganger i mnd tenker jeg. Han tåler nå egg i mat, tror vi, men egg og bacon.....)
Eg spiser egg stort sett hver dagsyns det er så godt
Sent from my iPhone using BV Forum
Det har jeg ikke prøvd.
Her var det egg, bacon og sopp
taco til frokost hørtes veldig, veldig, veldig feil ut...
Nei det er jo ikke så deilig nei... håper dagen blir bra allikevelsannelig om jeg vet. Det er ikke utelukkende deilig når ungene blir "brakkesjuk" og det går mye utover meg....
Ville laget en regnbuekake. De er superpopulære blant barn her ihvertfall. Stilige når den blir sprettet. Men det var vel ikke helt det du spurte etterNoen her som er kreative?
Jeg skal bake kake til sommeravslutningen på skolen til gutten, men er tom for ideer hvordan jeg skal pynte den.
Noen forslag?
Ville laget en regnbuekake. De er superpopulære blant barn her ihvertfall. Stilige når den blir sprettet. Men det var vel ikke helt det du spurte etter![]()
Det blir braVar faktisk det. God ide.
Jeg kan bytte ut sjokolade kremen mellom lagene inni kaken med smørkrem i forskjellige farger![]()
Hehe. Så braVar faktisk det. God ide.
Jeg kan bytte ut sjokolade kremen mellom lagene inni kaken med smørkrem i forskjellige farger![]()
Slapper av. Har akkurat grillet og skal snart ut med hundene.Hva driver dere med her i dag da?
Taster på appen![]()
Så deiligSlapper av. Har akkurat grillet og skal snart ut med hundene.
Der da?
Veldig herlig med slike dager der en bare kan slappe av og nyte det.Så deiligAkkurat grillet her og så nå skal vi bare slappe av
Taster på appen![]()
Hvor mange har du nå da?Lite liv her ikveld og. Ser jeg skal slite med å klare 1700 innlegg denne mnd.
Litt usikker. Men gjenstår endel kan du si. Har vært så labert i det siste...Hvor mange har du nå da?
Taster på appen![]()
Mangler ca 230 så jeg:/Litt usikker. Men gjenstår endel kan du si. Har vært så labert i det siste...
Det er ikke såå mange daMangler ca 230 så jeg:/