Da skjønner jeg. Hadde du meldt deg på om du har hatt tid da?![]()
Vet ikke.
Edit: Kommer til å bytte ut hvitløk/chili potetfingrene med søtpotet mos da jeg tror det vil passe bedre sammen med det andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg. Hadde du meldt deg på om du har hatt tid da?![]()
100 innlegg igjen til 1700![]()
Må si jeg er helt imponert over alt du lager altså. Skulle ønske jeg tørte å prøve å lage nye ting...Vet ikke.
Edit: Kommer til å bytte ut hvitløk/chili potetfingrene med søtpotet mos da jeg tror det vil passe bedre sammen med det andre
Søtpotet er godt til andVet ikke.
Hadde vært gøy å vunnetOg denne gang blir vesken din
(Eller noen andre her)
370 innlegg klarer du fintFlinke. Her har jeg LITT flere igjen kan du si...
Må si jeg er helt imponert over alt du lager altså. Skulle ønske jeg tørte å prøve å lage nye ting...
Men jeg syns d er så vanskelig å finne frem til matretter som er spennende. Så må jeg ta hensyn til at jeg ikke kan ha sukker, gjær, gluten, melk, svinekjøtt osv... å da stopper d opp hos meg:/Har vært der.
Turte ikke prøve noe nytt.
Så begynte jeg å gi faen.
Noen ganger ble det veldig bra, andre ganger helt for jævlig.
Hadde alltid ett eller annet i bakhånd i begynnelsen sånn i tilfelle.
Sakte men sikkert lærte jeg.
Nå er det sjeldent ting går galt.
Men jeg syns d er så vanskelig å finne frem til matretter som er spennende. Så må jeg ta hensyn til at jeg ikke kan ha sukker, gjær, gluten, melk, svinekjøtt osv... å da stopper d opp hos meg:/
Hehe. Intoleranser mot matvarer og stoffer i matvarene:/Nå vet jeg ikke hvorfor du ikke kan spise noe av det der, men hva med å prøve å kombinere oppskrifter som er allergivennlige, noen som er tilpasset muslimer eller jøder (de spiser ikke svin) og lavkarbo...
Hva skjer hos dere idag da?
Her slapper jeg av på sofaen etter en liten tur med hundene og endel husarbeid.
Var ute en stund og, men merker at jeg blir så susen i varmen...
Bra skravla100 innlegg igjen til 1700![]()
Hva er målet ditt da?Jeg har igjen 200innlegg sånn ca, tror det skal holde hardt å få det til. Men jeg prøver.
Er 200 til 1700 hun mener, og det går bra.Hva er målet ditt da?
Det er tatt på et par kvelder, så det klarer hunEr 200 til 1700 hun mener, og det går bra.
Er 5-6 dager igjen av mai
Hvor mange har du igjen til du når målet ditt, da?Er 200 til 1700 hun mener, og det går bra.
Er 5-6 dager igjen av mai
Jeg har ikke noe mål, jeg bare skravler.Hvor mange har du igjen til du når målet ditt, da?