Felles skravle 2015

God morgen :) her regner det.. Og det blåser..

Har rukket å handlet idag, så nå sitter jeg å koser meg med salat, appelsinjuice og ei god bok. Må ikke glemme, kjøpte meg også tyrkisk pepper :D
Senere får jeg besøk av ei venninne og valpen hennes.
Ha en fin lørdag damer ;)

God morgen! Har vært oppe en god stund nå, og sitter og ser ut. Her har regnet fra i natt lettet, og solen skinner. Jeg skal i gang med litt jobbing, men først må jeg spise frokost.

Har rukket å handlet idag, så nå sitter jeg å koser meg med salat, appelsinjuice og ei god bok. Må ikke glemme, kjøpte meg også tyrkisk pepper :D

Vært på butikken allerede?? Hvilken bok leser du?

Jeg var på butikken før frokost jeg. Vi hadde ikke melk, viste det seg,

Asj så kjedlig med regn da. Koselig med valpebesøk da:)

*gjesp*

Jeg har igjen å stryke litt, og å finne den andre skoen til eldste, og svarte sokker.

Jadda... sånn går jo dagene.

Hva skjer hos dere idag da?
Her slapper jeg av på sofaen etter en liten tur med hundene og endel husarbeid.
Var ute en stund og, men merker at jeg blir så susen i varmen...

Hva skjer hos dere idag da?
Her slapper jeg av på sofaen etter en liten tur med hundene og endel husarbeid.
Var ute en stund og, men merker at jeg blir så susen i varmen...

Stod opp ca kl 10.
Spiste frokost, lagde middagsmeny og handleliste.
Leverte eldsten i bursdag, handlet for hele uken +++, hentet eldste.
Pakket sakene til ungene, kjørte dem til barnevakt, tok en kopp kaffe der, dro hjem.
Nå slapper jeg litt av før jeg skal lage panna cotta og planlegge middagen for i kveld.

Stod opp ca kl 10.
Spiste frokost, lagde middagsmeny og handleliste.
Leverte eldsten i bursdag, handlet for hele uken +++, hentet eldste.
Pakket sakene til ungene, kjørte dem til barnevakt, tok en kopp kaffe der, dro hjem.
Nå slapper jeg litt av før jeg skal lage panna cotta og planlegge middagen for i kveld.
Hørtes ut som du har hatt en innholdsrik dag. Panna cotta er så godt, fikk nesten lyst til å lage det selv.
Hva står på menyen for ikveld da?

Kan du ikke adoptere meg sånn at jeg kan spise maten din? :p

Det er bare et problem med den maten...
Mannen har ikke lyst til å gå på restaurant lenger, og når vi gjør det, er det ikke unormalt at han er missfornøyd etterpå :P

Matlagning er for meg litt som terapi, og etter denne uken trenger jeg det virkelig.
Har aldri hverken lager andebryst eller panna cota før, og å lage nye ting og eksperimentere passer meg godt i dag.
Tilbehøret bare fant jeg på siden jeg ikke fant noe jeg hadde lyst på i oppskrifter på andebryst, tror det blir godt og vil passe til...

Det er bare et problem med den maten...
Mannen har ikke lyst til å gå på restaurant lenger, og når vi gjør det, er det ikke unormalt at han er missfornøyd etterpå :P

Matlagning er for meg litt som terapi, og etter denne uken trenger jeg det virkelig.
Har aldri hverken lager andebryst eller panna cota før, og å lage nye ting og eksperimentere passer meg godt i dag.
Tilbehøret bare fant jeg på siden jeg ikke fant noe jeg hadde lyst på i oppskrifter på andebryst, tror det blir godt og vil passe til...
Skjønner du trenger noe annet å tenke på.
Men har trua på at du klarer å lage det kjempe bra :)
Skal du ikke melde deg på masterchef norge da? :D

Skjønner du trenger noe annet å tenke på.
Men har trua på at du klarer å lage det kjempe bra :)
Skal du ikke melde deg på masterchef norge da? :D

Tror ikke det.
Her rett og slett ikke tid til å være med på noe slikt.
Full jobb og to (og forhåpentligvis snart 3) unger vil det ikke gå itillegg til at jeg sliter veldig med eksamensnerver så vil bare rote det til

Back
Topp