Er fryktelig mange i bedriften jeg jobber i som er tatt ut om det blir noe av
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håpe dere slipper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fryktelig mange i bedriften jeg jobber i som er tatt ut om det blir noe av
Hahaha så kos!![]()
Denne deles på FB har jeg sett.. "No DNA test required".![]()
Haha så sykt bra![]()
Herlig![]()
Skjønn![]()
Slappe av, turer med hundene, husarbeid og familietid. En rolig helg her med andre ord.Planer for helgen da?![]()
Slappe av, ordne litt hjemmeSlappe av, turer med hundene, husarbeid og familietid. En rolig helg her med andre ord.
Du da?
Lunsj med svigerinnen min, se Pussy Riot i forbindelse med Festspillene i Bergen, og være litt på hytten. Og jobbe litt innimellom. Alltid travelt i helgenePlaner for helgen da?![]()
Hahaha så kos!
Haha så sykt bra
Taster på appen![]()
Herlig![]()
Skjønn
fra app
Deilig å være hjemme igjen etter sykehusopphold ja.Endelig så er jeg hjemme. Var godt. Nå skal jeg ikke gjøre noe de neste dageneså nå håper jeg dere vil være med å skravle. Jeg trenger virkelig tankene over på noe annet nå
Deilig å slippe unna alle disse stikkene og blodprøvene..Deilig å være hjemme igjen etter sykehusopphold ja.
Er ikke sikker om jeg får skravket i helgen
Hørtes deilig ut. Herlig med slike helger og.Slappe av, ordne litt hjemmeTa det helt med ro
Veldig deilig!
Taster på appen![]()
Godt du har komt deg hjem. Å at formen er stigende.Endelig så er jeg hjemme. Var godt. Nå skal jeg ikke gjøre noe de neste dageneså nå håper jeg dere vil være med å skravle. Jeg trenger virkelig tankene over på noe annet nå
Deilig å slippe unna alle disse stikkene og blodprøvene..
Slapper litt bedre av hjemme, selv om de var veldig flinke og snille der. Ble godt tatt vare på.
Ikke sikkert jeg orker så mye skravling hellerbursdag på gang hos dere?
Fineste liisjja. Kommer til å savne deg <3 men jeg skal titte innom dereSå bra du ble tatt godt vare på Bina! Har tenkt på deg.
Å jeg som trodde det. Synes jeg så du hadde lagt en bursdag tråd på generelt :SNei, ikke bursdag her...
Hvordan det?