Felles skravle 2015

Jeg tror forresten jeg er synsk, haha, eller kanskje bare heldig. Vi hørte på Maria Mena på radioen på tirsdag og da sier jeg til mannen: Nå tror jeg ikke det er lenge til vi hører at maria mena skal skille seg. Og hva er ikke nyheten i dag? Jo, at de skal skille seg! Men grunnen til jeg har trodd det er fordi hun sa hun skylle flytte til new york uten mannen sin ;)

Sniker innom. Er på besøk hos bestevenninnen min på Eidsvoll og skal være her hele helgen. Blir spennende å feire 17. Mai her i år. Før jeg dro fikk jeg brev fra Ullevål sykehus om at jeg har fått fødeplass og ordinær ul 4. August. Da er jeg 18+6. Regner med jeg blir satt tilbake til 18+2.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Spennende.:)

Jeg tror forresten jeg er synsk, haha, eller kanskje bare heldig. Vi hørte på Maria Mena på radioen på tirsdag og da sier jeg til mannen: Nå tror jeg ikke det er lenge til vi hører at maria mena skal skille seg. Og hva er ikke nyheten i dag? Jo, at de skal skille seg! Men grunnen til jeg har trodd det er fordi hun sa hun skylle flytte til new york uten mannen sin ;)

Ha ha det tenkte jeg også da jeg så hun skulle flytte.

Ha ha det tenkte jeg også da jeg så hun skulle flytte.
Hehe,at andre sitt privatliv skal være så interessant :p eller synes igrunn ikke hun er noe særlig, men sladder er sladder :P

Nå skal jeg kose meg med jorbnær med melk og sukker i armkroken til mannen :D Kos dere videre :)

Nå skal jeg kose meg med jorbnær med melk og sukker i armkroken til mannen :D Kos dere videre :)
Her er det norske talenter med min mann:p men sniker litt skravling, har litt og ta igjen:p

Sent from my iPad using BV Forum

Uff da, hvilket lag heier han på?
Her i huset holder vi med brann. Tre av oss i alle fall, yngste var for lita når vi flyttet, og tror hun holder med det lokale laget. Hun er nedstemt. Og skal oppdras som brannsupporter. Hun er da født i Bergen!

fra app

Her i huset holder vi med brann. Tre av oss i alle fall, yngste var for lita når vi flyttet, og tror hun holder med det lokale laget. Hun er nedstemt. Og skal oppdras som brannsupporter. Hun er da født i Bergen!

fra app
RBK!!! selv om de suger for tiden men det er mitt hjemmelag :p

fra app
Bestevennninna mi heier på Brann, har ikke vært mye å juble for det siste

fra app
Her er det brann og;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer med dagen jenter <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp