Felles skravle 2015

Haha, må le av meg selv! Var innom skravletråden for litt siden, og skravlet litt med kjente og ukjente. Syntes dog det var veldig lite liv, og oppdaget først etter en time at det var feil skravletråd! ;P Har skravlet i tråden til januar 2015-jentene, så kanskje ikke så rart at jeg ikke skjønte hvor jeg var havnet,siden det var så mange kjente der.
He he, fort gjort.

Hus rydda , har igjen å vaske gulv
Mmiddag laget og spist
blomster kjøpt inn.
Løvetann plukket fra gårdsplassen.

Nå er det fotball på tv, så da har jeg slengt meg i sofaen.

Mmiddag laget og spist
blomster kjøpt inn.

Flink du er altså. Her tok jeg å rydda hus igår. Men med to hunder i hus blir det fort skittent igjen:/
Snart kvelds her. Skal bli deilig:)

Hvorfor kan jeg ikke bare få lov til å slenge meg på sofaen, si "jeg er gravid og utslitt" og bli liggende.

Men nei det har ikke hu mor tid til. Er jo 17. mai i morgen.
Denne uken har jeg vært syk 2 dager, og 2 kvelder har jeg brukt til å bake.
Etter vi kom hjem fra jobb i dag var jeg ute og handlet inn til 17. mai og neste uke.
Huset er totalt bomba, og grillen må vaskes.

I morgen får vi besøk....

Hvorfor kan jeg ikke bare få lov til å slenge meg på sofaen, si "jeg er gravid og utslitt" og bli liggende.

Etter vi kom hjem fra jobb i dag var jeg ute og handlet inn til 17. mai og neste uke.

Huff, sånne dager er slitsomme. Når man kjenner at kroppen helst vil ligge på sofaen, men husets tilstand forteller noe helt annet. Kanskje ungene kan hjelpe litt?

Mmiddag laget og spist
blomster kjøpt inn.

Jeg har (nesten) laget 17.mai-hårbøyle og skal i gang med middagen. Intet annet. Stryke skjorter får bli seinere. Glad jeg ikke skal ha besøk :cool:

Huff. Skal ikke være lett. Du får kommandere mannen eller ungene?

Kjipt da, ikke slit deg ut nå da.

Jeg har (nesten) laget 17.mai-hårbøyle og skal i gang med middagen. Intet annet. Stryke skjorter får bli seinere. Glad jeg ikke skal ha besøk :cool:

Jeg har strøket alt.

huset står på hodet, og ungene er grinete. Vi ser fotball, og det går elenndig.

I morgen er det gjester, ja. Vi må jobbe ei stund her, ja....

Jeg har strøket alt.

huset står på hodet, og ungene er grinete. Vi ser fotball, og det går elenndig.

I morgen er det gjester, ja. Vi må jobbe ei stund her, ja....
Jeg leste overskriften på bt.no, og fant ut at det ikke var noe å følge med på. Blir nok dårlig stemning her når mannen kommer hjem, men jeg har kjøpt inn øl, så håper mannen blir litt fornøyd i hvertfall.

Huff, sånne dager er slitsomme. Når man kjenner at kroppen helst vil ligge på sofaen, men husets tilstand forteller noe helt annet. Kanskje ungene kan hjelpe litt?

Yngste er bare 2 og er i seng.
Eldste er 7 og på vei i seng.
Er også mer effektivt dersom jeg gjør det selv.
Har satt mannen igang med kjøkkenet

Her er dårlig stemning, og vi skal altså rydde og vaske, for i morgen,huset fullt av folk som holder med et annet lag. Som ikke taper.

Et mål nå hjelper jo litt, men bare om det kommer minst et til. Det er ikke mye tid igjen.

ungene her kommer seg ikke i seng før kampen er over. Og da må de sikkert ha mat. Og stelles. Og legges. Og så kan vi begynne på jobben. Om mannen er i humør.

Back
Topp