Godt mannen hjelper tilMannen er i gang.
Jeg slapper litt av nå etter en kaotisk handtetur.
Siste unge er snart i seng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt mannen hjelper tilMannen er i gang.
Er det ikke en selvfølge at han gjør det?Godt mannen hjelper til![]()
Får håpe det blir bedre stemning snart da.Her er dårlig stemning, og vi skal altså rydde og vaske, for i morgen,huset fullt av folk som holder med et annet lag. Som ikke taper.
Et mål nå hjelper jo litt, men bare om det kommer minst et til. Det er ikke mye tid igjen.
Er det ikke en selvfølge at han gjør det?
Er han sitt hus også
Er det ikke en selvfølge at han gjør det?
Er han sitt hus også
Får håpe det blir bedre stemning snart da.
Bra mannen hjelper til. Må huske å slappe av nå vettuMannen er i gang.
der var kampen over, og det gikk ikke bra.
Bra mannen hjelper til. Må huske å slappe av nå vettu![]()
Får huske å gjøre det på søndag daHar ikke tid til det i kveld.
Får huske å gjøre det på søndag da![]()
TakkWeeeeee gratulerer!!!!! Har gele gjengen blitt smelt på tjukke?!?!?!?! Så gøy!!!!! <3
Weeeeee gratulerer!!!!! Har gele gjengen blitt smelt på tjukke?!?!?!?! Så gøy!!!!! <3
Jeg så det akkurat på nyhetene, herligJeg bare elsker at politet satte i gang aksjon for å redde andemamma og babyene hennes som hadde forvilla seg på E18 i dag
Skal du på noe ul før den?Sniker innom. Er på besøk hos bestevenninnen min på Eidsvoll og skal være her hele helgen. Blir spennende å feire 17. Mai her i år. Før jeg dro fikk jeg brev fra Ullevål sykehus om at jeg har fått fødeplass og ordinær ul 4. August. Da er jeg 18+6. Regner med jeg blir satt tilbake til 18+2.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤