Vestlandet her og, men vi har bare fisket fra land. Må kanskje ut i båt for å få makrell?Vestlandet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vestlandet her og, men vi har bare fisket fra land. Må kanskje ut i båt for å få makrell?Vestlandet![]()
Makrell på grillen om sommeren er deilig! Sammen med sitronskiver og en urtekvast. Nam!
Svigerbestemor og svigerfar spiser det aldri! Makrell er kjent for å spise folk som døde på havet, og svigerbestefar var krigsseiler. Han døde ikke på havet, men det var jo en del som strøk med da.
Ja. Denne ble kaster etter, så mulig den ikke er så lett å få på kroken enda. Vi pleier fiske med stang etter den senere på sommeren..Vestlandet her og, men vi har bare fisket fra land. Må kanskje ut i båt for å få makrell?
Rømme er noe jeg føler mangler nå når jeg spiser både makrell og laks. Har savnet det helt siden jeg fikk melkeintoleranse..Og rømme
Nei er nok ikke det...Makrellen har fått skylden for det, ja, men den er ikke verre en de fleste andre fisk
Hehe. Mest sannsynlig... huff..Tror vel hvis det er noen døde på havet at alle fisker tar en smak
Taster på appen![]()
Mat er mat, særlig for fiskMakrellen har fått skylden for det, ja, men den er ikke verre en de fleste andre fisk
Haha, ja rart hva en klarer å skravle om. Glad jeg ikke leste om at makrell spiser døde mennesker FØR jeg spiste grilla makrellHaha.. For en rar samtale å komme inn i. Hvilke fisk liker døde mennesker.
Jeg skulle bare snike innom og si natta, men måtte flire litt av praten her.
Natta.
* Taster på app på mobilen *
Søndag, ja.Natta alle. Jeg har vært opptatt i dag. Og i morgen. Og 17. Mai... Sees på søndag. Mulig jeg sniker innom og ønsker god feiring.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Den er i dag? Jeg er veldig spent! Lykke tilSøndag, ja.
Men jeg sniker innom her og der.
Og rapporterer etter legetimen.
fra app
lykke til hos legen Sara <3Søndag, ja.
Men jeg sniker innom her og der.
Og rapporterer etter legetimen.
fra app
så bra du fant de igjenÅ fy søren jeg trodde det ikke gikk Ann å bli så kvalm når man tror man har mistet noe. Jeg var 100% sikker på jeg la gifteringen min og ringen og jeg fikk i morgengaven i et rom i veska på jobb i går men de var INGEN steder. Lite visste jeg at inni det rommet var et enda mindre rom og der lå de gitt, tok meg 1 time med svetting og nesten kaste oppda hadde mannen i huset her blitt fornøyd nå! Det hadde blitt altfor dyrt...
Taster på appen![]()
Nei, nå skal jeg begynne å ha med ringboksenså bra du fant de igjenikke bra med for mange lommer
![]()
ja det er kanskje ikke så dumtNei, nå skal jeg begynne å ha med ringboksen
Taster på appen![]()