Felles skravle 2015

Tror vel hvis det er noen døde på havet at alle fisker tar en smak :p

Taster på appen :)

Haha.. For en rar samtale å komme inn i. Hvilke fisk liker døde mennesker. :p

Jeg skulle bare snike innom og si natta, men måtte flire litt av praten her. :)

Natta. :)

* Taster på app på mobilen *

Haha.. For en rar samtale å komme inn i. Hvilke fisk liker døde mennesker. :p

Jeg skulle bare snike innom og si natta, men måtte flire litt av praten her. :)

Natta. :)

* Taster på app på mobilen *
Haha, ja rart hva en klarer å skravle om. Glad jeg ikke leste om at makrell spiser døde mennesker FØR jeg spiste grilla makrell;)

Natta alle. Jeg har vært opptatt i dag. Og i morgen. Og 17. Mai... Sees på søndag. Mulig jeg sniker innom og ønsker god feiring.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Natta alle. Jeg har vært opptatt i dag. Og i morgen. Og 17. Mai... Sees på søndag. Mulig jeg sniker innom og ønsker god feiring.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Søndag, ja.

Men jeg sniker innom her og der.
Og rapporterer etter legetimen.

fra app

God morgern

Spesiell dag i dag her i heimen, så får se om jeg orker å skravle så mye etter jobb.

Å fy søren jeg trodde det ikke gikk Ann å bli så kvalm når man tror man har mistet noe. Jeg var 100% sikker på jeg la gifteringen min og ringen og jeg fikk i morgengaven i et rom i veska på jobb i går men de var INGEN steder. Lite visste jeg at inni det rommet var et enda mindre rom og der lå de gitt, tok meg 1 time med svetting og nesten kaste opp :p da hadde mannen i huset her blitt fornøyd nå! Det hadde blitt altfor dyrt...

Å fy søren jeg trodde det ikke gikk Ann å bli så kvalm når man tror man har mistet noe. Jeg var 100% sikker på jeg la gifteringen min og ringen og jeg fikk i morgengaven i et rom i veska på jobb i går men de var INGEN steder. Lite visste jeg at inni det rommet var et enda mindre rom og der lå de gitt, tok meg 1 time med svetting og nesten kaste opp :p da hadde mannen i huset her blitt fornøyd nå! Det hadde blitt altfor dyrt...

så bra du fant de igjen :) ikke bra med for mange lommer :P

Back
Topp