Jo, nå så
Men spørs hvor lenge det varer. Er så trøtt.
Jeg driter i om du skravler bare JEG FÅR DEN MAKRELLEN du pratet om!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, nå så
Men spørs hvor lenge det varer. Er så trøtt.
HihiHvor var det du sa du bodde, og kan du si i fra neste gang dere har tenkt å ha det til middag?
Hehe. Imponerende at så mange liker makrell da. Ikke vant med det jeg, mange av vennene mine kan ikke fordra det:/Åå jeg inviterer meg selv på iddag hos deg.
Jeg pleier også å stryke duk på gulvet, og nå kjenner jeg at jeg er glad jeg ikke skal ha en eneste gjest den 17. Frokost ett sted, rømmegrøt et annet sted og kake på kvelden et tredje sted.Ja, men det er snart 17. Mai, og vi skal ha middagen her i år.
Jeg er nesten ferdig å stryke, kom bare på at vi må dra ut bordet når vi er 10, og da må jeg ja en større duk. For å styrke duk må jeg ha rent gulv, og moppene er i vaskemaskina, så nå tar jeg badet i mellomtiden. Mannen styrer oppe
fra app
Hihi... Sku nesten ha kunna sendt den over nett vettuJeg driter i om du skravler bare JEG FÅR DEN MAKRELLEN du pratet om!!!
HihiKlager ikke
Fint å bo ved havet og ha full tilgang på det meste
Skal si fra neste gang og
17 mai blir det ovnsstekt breiflabb på kvelden. Altså 3 fiskemåltidet på en uke. Det er bra til å være hos oss![]()
Jeg elsker det, pappa brukte å fiske det før, nå er han død så da blir det ikke sånt lenger.Hehe. Imponerende at så mange liker makrell da. Ikke vant med det jeg, mange av vennene mine kan ikke fordra det:/
Makrell på grillen om sommeren er deilig! Sammen med sitronskiver og en urtekvast. Nam!Hehe. Imponerende at så mange liker makrell da. Ikke vant med det jeg, mange av vennene mine kan ikke fordra det:/
Trodde egentlig jeg og. Men tydligvis ikke her. Fiskerne som lyser har allerede begynt å lyse i fjordene.Jeg trodde makrellen først kom senere på året, jeg..
Pleide å fiske masser av det når jeg var liten
Svigerbestemor og svigerfar spiser det aldri! Makrell er kjent for å spise folk som døde på havet, og svigerbestefar var krigsseiler. Han døde ikke på havet, men det var jo en del som strøk med da.Hehe. Imponerende at så mange liker makrell da. Ikke vant med det jeg, mange av vennene mine kan ikke fordra det:/
Huff, nei ikke så lett det da. Kanskje du og familien kunne ha dratt og fisket til sommeren. Er jo veldig gøy.Jeg elsker det, pappa brukte å fiske det før, nå er han død så da blir det ikke sånt lenger.
Hvilken landsdel bor du i? Når mannen har fisket hittil i år, har det bare blitt torsk og sei.Trodde egentlig jeg og. Men tydligvis ikke her. Fiskerne som lyser har allerede begynt å lyse i fjordene.
Ja de spiser vel det meste. Men huff, er heldigvis bedre nå da...Svigerbestemor og svigerfar spiser det aldri! Makrell er kjent for å spise folk som døde på havet, og svigerbestefar var krigsseiler. Han døde ikke på havet, men det var jo en del som strøk med da.
VestlandetHvilken landsdel bor du i? Når mannen har fisket hittil i år, har det bare blitt torsk og sei.
vi fisker litt på sommeren på hytta, men lite makrell der.Huff, nei ikke så lett det da. Kanskje du og familien kunne ha dratt og fisket til sommeren. Er jo veldig gøy.
Kjedlig da. Men er jo mye annen god fisl og da7421266i fisker litt på sommeren på hytta, men lite makrell der.
Duken strykes ikke på gulvet, men den når fra strykebrettet og ned på gulvet underveisJeg pleier også å stryke duk på gulvet, og nå kjenner jeg at jeg er glad jeg ikke skal ha en eneste gjest den 17. Frokost ett sted, rømmegrøt et annet sted og kake på kvelden et tredje sted.
Dukstryking i morgen, eller får du skvist det inn i kveld også?
jada det er det helt klartKjedlig da. Men er jo mye annen god fisl og da![]()
Makrell på grillen om sommeren er deilig! Sammen med sitronskiver og en urtekvast. Nam!