Felles skravle 2015

Ja, men det er snart 17. Mai, og vi skal ha middagen her i år.

Jeg er nesten ferdig å stryke, kom bare på at vi må dra ut bordet når vi er 10, og da må jeg ja en større duk. For å styrke duk må jeg ha rent gulv, og moppene er i vaskemaskina, så nå tar jeg badet i mellomtiden. Mannen styrer oppe

fra app
Jeg pleier også å stryke duk på gulvet, og nå kjenner jeg at jeg er glad jeg ikke skal ha en eneste gjest den 17. Frokost ett sted, rømmegrøt et annet sted og kake på kvelden et tredje sted.

Dukstryking i morgen, eller får du skvist det inn i kveld også?

Hehe. Imponerende at så mange liker makrell da. Ikke vant med det jeg, mange av vennene mine kan ikke fordra det:/
Makrell på grillen om sommeren er deilig! Sammen med sitronskiver og en urtekvast. Nam!

Hehe. Imponerende at så mange liker makrell da. Ikke vant med det jeg, mange av vennene mine kan ikke fordra det:/
Svigerbestemor og svigerfar spiser det aldri! Makrell er kjent for å spise folk som døde på havet, og svigerbestefar var krigsseiler. Han døde ikke på havet, men det var jo en del som strøk med da.

Trodde egentlig jeg og. Men tydligvis ikke her. Fiskerne som lyser har allerede begynt å lyse i fjordene.
Hvilken landsdel bor du i? Når mannen har fisket hittil i år, har det bare blitt torsk og sei.

Svigerbestemor og svigerfar spiser det aldri! Makrell er kjent for å spise folk som døde på havet, og svigerbestefar var krigsseiler. Han døde ikke på havet, men det var jo en del som strøk med da.
Ja de spiser vel det meste. Men huff, er heldigvis bedre nå da...

Jeg pleier også å stryke duk på gulvet, og nå kjenner jeg at jeg er glad jeg ikke skal ha en eneste gjest den 17. Frokost ett sted, rømmegrøt et annet sted og kake på kvelden et tredje sted.

Dukstryking i morgen, eller får du skvist det inn i kveld også?
Duken strykes ikke på gulvet, men den når fra strykebrettet og ned på gulvet underveis

Der blir i dag, maskina er ferdig med moppene straks.

fra app

Back
Topp