Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff det var lenge. Er det lov da? Lykke til ♥Sååå trøtt og jeg skal jobbe dobbelt fra 8-22 i dag!
Taster på appen![]()
Nei, men det skjer kanskje 1 gang hvert 2 år når det er helt kriseHuff det var lenge. Er det lov da? Lykke til ♥
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hvorfor er ikke det lov? Flere ganger jeg har jobb fra 07.30 til 23.00. Aldri hørt det ikke er lov å jobbe overtid, så lenge du ikke jobber mere enn 54 timer i uka og 200 timer overtid per år.Nei, men det skjer kanskje 1 gang hvert 2 år når det er helt krisebare typisk at jeg skulle våkne i dag og være trøttere enn jeg noen gang har vært
Taster på appen![]()
OkeiHvorfor er ikke det lov? Flere ganger jeg har jobb fra 07.30 til 23.00. Aldri hørt det ikke er lov å jobbe overtid, så lenge du ikke jobber mere enn 54 timer i uka og 200 timer overtid per år.
Har du testet?Sover
Sent from my iPad using BV Forum
Selvfølgelig.Har du testet?
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hostet som en gris i hele natt.go morgen jenterhvordan går det med dere i dag??
![]()
Du er så flink til å oppdatere=) Veldig kjekt for oss andreOppdatert 11:04
5. Molly: 1104
6. Bina: 1099
7. Lykkeliten: 1057
10. Liisjja: 985
11. Babyønske: 865
13. Tullerusk: 729
15. Kengu: 715
18. Sara: 653
20. Twinkle: 571
22. Huleboer: 485
23. MSE88: 482
26. Lanterne: 401
29. Foreløpig litt anonym: 378
Når denne dagen er over har det gått 45 % av måneden. Det tilsvarer:
- 135 av 300 innlegg
- 361 av 800 innlegg
- 768 av 1700 innlegg
* Taster på app på mobilen *
Du er så flink til å oppdatere=) Veldig kjekt for oss andre![]()
Greit for meg selv også. Å ha oversikt.
Hehe. Ja sant det og...Greit for meg selv også. Å ha oversikt.
Ja det lurer jeg og på. *Vil ha flere inn på januar*Du Lykkeliten, har du testet i dag?
Ja det lurer jeg og på. *Vil ha flere inn på januar*
Jeg vil ha flest mulig over på januar -15, og Lykkeliten SKAL være en av dem
Du er nå god.
Ja. Jeg har testet like svak som i går. Fortsatt helt sånn akkurat for svak til at jeg vil kalle den positiv. Alle testene i går (4 stk) og den i dag er litt sterkere enn den skyggen jeg har hatt 6-11 dpo, som jeg regner med at er hcg-rester etter MA'en. Jeg synes det er rart at den ble bittelitt sterkere også stoppet det.
Tempen er høy. Jeg har ikke menssmerter. Men det kan være pga Crinone.
Jeg er fortsatt kvalm og har sure oppstøt. Men det behøver sikkert ikke å bety noe.
Jeg har egentlig gitt opp. Den skulle vært sterkere nå om det var liv i magen. Jeg er 13 dpo i dag.
Ikke gi opp før TR er der er du snill.
Jeg gir deg ikke opp