Jeg synes det er veldig koselig å planlegge også. At oppi alt så har man faktisk ikke mistet håpet når man greier å planleggeJa. Må nesten det. Det roer meg litt ned også. Veldig skummelt å bli gravid enda en gang.
* Taster på app på mobilen *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det er veldig koselig å planlegge også. At oppi alt så har man faktisk ikke mistet håpet når man greier å planleggeJa. Må nesten det. Det roer meg litt ned også. Veldig skummelt å bli gravid enda en gang.
Håper du får de UL'ene.
Vet ikke når jeg kommer til å fortelle familien.
Har egentlig ikke lyst til å si noe før babyen plopper ut![]()
Jeg synes det er veldig koselig å planlegge også. At oppi alt så har man faktisk ikke mistet håpet når man greier å planlegge![]()
Ok, hvor tidlig får du den første?Jeg får det på grunn av habituell abort.
Egentlig er jeg ikke ordentlig gravid før etter den
Uke 7-8 en gangOk, hvor tidlig får du den første?
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Mulig enkelte kunne sett noe på deg?Håper du får de UL'ene.
Vet ikke når jeg kommer til å fortelle familien.
Har egentlig ikke lyst til å si noe før babyen plopper ut![]()
Annenhver uke kan vi telle ned til sammen!Ja. Det er bra å planlegge og se fremover. Jeg klarer det i mindre grad nå enn tidligere. Både fordi jeg innser at et nytt svangerskap kan gi en ny periode med langvarig sengeliggende tilstand og fordi jeg ikke helt tør å tenke lenger enn uke 12. Så jeg har vel justert litt ned.UL annenhver uke vil være bra for meg. Det er relativt kort å telle ned til.
![]()
Jeg kan gjemme megMulig enkelte kunne sett noe på deg?
fra app
Annenhver uke kan vi telle ned til sammen!
fra app
Du kan jo prøve...Jeg kan gjemme meg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
SoverVååååken
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
StakkarsSååå trøtt og jeg skal jobbe dobbelt fra 8-22 i dag!
Taster på appen![]()
Å, det var lang da da. Håper dagen går fort daSååå trøtt og jeg skal jobbe dobbelt fra 8-22 i dag!
Taster på appen![]()
God morgenVååååken
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤