Ja, hvis jeg er veldig heldigMasse lykke til og happy humping
Havner på februar du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hvis jeg er veldig heldigMasse lykke til og happy humping
Havner på februar du da
Ja, hvis jeg er veldig heldig![]()
Hehe,ja,noe annet hadde vært veldig dårlig gjortSå mange som klarer det nå om dagen så er "gjengen" vår tydeligvis inne i en god steam, så da må jo du følge med i dragsuget![]()
Hehe,ja,noe annet hadde vært veldig dårlig gjortOgså vil jeg så veldig gjerne få baby før 26 års dagen min. Spør meg ikke hvorfor men er vel fordi jeg skulle være gravid på 25 års dagen min i år sånn egentlig!
Så mange som klarer det nå om dagen så er "gjengen" vår tydeligvis inne i en god steam, så da må jo du følge med i dragsuget![]()
Hehe, ja, det må være santPollen er jo plantenes reproduksjon. Kanskje vi blir mer fertile av alt pollenet?![]()
* Taster på app på mobilen *
Og det klarer duVille bare bli gravid uten å miste før jeg ble 40, jeg![]()
Pollen er jo plantenes reproduksjon. Kanskje vi blir mer fertile av alt pollenet?![]()
Og det klarer du
Taster på appen![]()
Hvordan er følelsen din nå da? Du har jo følt at det klaffet nå før positiv testVel, vi får se etter UL, men har enda god tid
I så fall burde ikke jeg ha blitt det, jeg nyser jo alt ut igjen
Hvordan er følelsen din nå da? Du har jo følt at det klaffet nå før positiv test
Taster på appen![]()
Jeg kommer til å ringe RH neste uke, vil gjerne være forbi IKM før jeg ringer.
Blir vel UL i uke 7-8
Da forstår jeg at du flytter til januar delvis før UL. Jeg har blitt lovet første UL i uke 6-7, skal prøve å få uke 6.
Kos deg på januar du <3Klarer ikke å la være å skravle på januar heller
Skulle gjerne hatt i uke 6 slik at det ikke var så farlig om jeg ble avslørt på forretningsreise i uke 7![]()
Klarer ikke å la være å skravle på januar heller
Skulle gjerne hatt i uke 6 slik at det ikke var så farlig om jeg ble avslørt på forretningsreise i uke 7![]()
Men som vi har sagt så mange ganger tidligere, det er veldig kjekt å ha planene i ordenBare å skravle i vei. Du er jo gravid.
Embryoet mitt var tilsynelatende helt i orden ved MA'en (målt til 8+4) så jeg føler meg ikke trygg selv om alt er bra på UL i uke 6. Det ville det sannsynligvis vært om vi gikk så tidlig sist også. Så jeg håper på UL annenhver uke frem til uke 12. Så kan vi offentliggjøre det om alt fortsatt er bra ved uke 12. Nærmeste familie får sikkert vite det etter en tidligere UL-kontroll.
Altså, dette har jeg tenkt uansett når jeg blir gravid, jeg tør ikke påstå at jeg er gravid enda.
Bare å skravle i vei. Du er jo gravid.
Embryoet mitt var tilsynelatende helt i orden ved MA'en (målt til 8+4) så jeg føler meg ikke trygg selv om alt er bra på UL i uke 6. Det ville det sannsynligvis vært om vi gikk så tidlig sist også. Så jeg håper på UL annenhver uke frem til uke 12. Så kan vi offentliggjøre det om alt fortsatt er bra ved uke 12. Nærmeste familie får sikkert vite det etter en tidligere UL-kontroll.
Altså, dette har jeg tenkt uansett når jeg blir gravid, jeg tør ikke påstå at jeg er gravid enda.
Men som vi har sagt så mange ganger tidligere, det er veldig kjekt å ha planene i orden![]()
Hihi, tenk så morsomt det hadde værtHåper du får de UL'ene.
Vet ikke når jeg kommer til å fortelle familien.
Har egentlig ikke lyst til å si noe før babyen plopper ut![]()