Felles skravle 2015

Her kommer oppdateringa etter oul som jeg lovte :)

Alt står bra til med bittelille, en virkelig aktiv baby! Klarte ikke å se kjønn pga lille aktobaten som turna rundt hele ul-timen :) til og med umulig å få klare bilder ;)

Beholdt så godt som termin, jeg hadde 6.10 selv, den er nå offisielt 5.10 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott!

Liker dårlig fordi??
Nå ble jeg nysgjerrig
Det er da ikke noe godt med feber. Jeg liker ikke feber! Tett nese er greit, tyder bare på et litt lavere immunforsvar nå som er helt greit mtp spire som ikke skal ryddes bort før den rekker å feste seg skikkelig.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Alt står bra til med bittelille, en virkelig aktiv baby! Klarte ikke å se kjønn pga lille aktobaten som turna rundt hele ul-timen :) til og med umulig å få klare bilder ;)

Så koselig!! Dumt med uklare bilder og at det var umulig å se kjønn, men så fantastisk å se! Min var også kålorm i magen og er det fortsatt. Hun sitter aldri stille. Ikke engang som nyfødt.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Så bra at alt står fint til:)

Jippi jey :D Fantastiske nyheter :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oppdatert 22:17

4. Bina: 982
5. Molly: 979
9. Liisjja: 807
10. Lykkeliten: 737
11. Babyønske: 726
12. Kengu: 664
13. Sara: 593
15. Tullerusk: 568
21. Twinkle: 467
22. Huleboer: 426
27. MSE88: 334
29. Lanterne: 324
35. Foreløpig litt anonym: 260

Dette var gårsdagens siste oppdatering.

I dag er det 12 mai. Når denne dagen er over har det gått 39 % av måneden. Det tilsvarer:
- 116 av 300 innlegg
- 310 av 800 innlegg
- 658 av 1700 innlegg

* Taster på app på mobilen *

Så hyggelig! :)

* Taster på app på mobilen *

Så koselig, blir ekstra spennende på fødsel da :P
Gratulerer med turner

Dagens test var som i går, negativ.
Ikke tørket helt enda så vet ikke enda om den streken kommer igjen, men jeg har alldri klart å få 2 streker så tidlig som 9 dpo før heller så tar det ikke så nøye.

Et annet lite spørsmål, jeg har sendt melding til min lege og spurt om timer i dag.
Jeg har fått et slikt brev fra kreft"ett-eller-annet" som sa det er lenge siden jeg tok celleprøver av livmorhalsen.
Jeg tenkte jeg skulle ta underlivsundersøkelse i dag.
Vil min fastlege kunne kjenne noe allerede nå dersom noe er på gang?
Tenker ikke kjenner en spire, det vil den være for liten til, men at livmoren er svulmet opp, livmorhalsen lukket og så videre..

*** Glem denne. Til vanlig pleier jeg å få time dagen etter jeg sender melding, denne gang fikk jeg time først 27. mai..

Last edited:
Oppdatert 10:20.

4. Bina: 1006
5. Molly: 985
9. Liisjja: 823
10. Lykkeliten: 776
11. Babyønske: 744
12. Kengu: 678
13. Sara: 609
14. Tullerusk: 599
21. Twinkle: 474
22. Huleboer: 437
27. MSE88: 340
28. Lanterne: 328
35. Foreløpig litt anonym: 266

Når denne dagen er over har det gått 39 % av måneden. Det tilsvarer:
- 116 av 300 innlegg
- 310 av 800 innlegg
- 658 av 1700 innlegg

Ikke tørket helt enda så vet ikke enda om den streken kommer igjen, men jeg har alldri klart å få 2 streker så tidlig som 9 dpo før heller så tar det ikke så nøye.

Et annet lite spørsmål, jeg har sendt melding til min lege og spurt om timer i dag.
Jeg har fått et slikt brev fra kreft"ett-eller-annet" som sa det er lenge siden jeg tok celleprøver av livmorhalsen.
Tenker ikke kjenner en spire, det vil den være for liten til, men at livmoren er svulmet opp, livmorhalsen lukket og så videre..

*** Glem denne. Til vanlig pleier jeg å få time dagen etter jeg sender melding, denne gang fikk jeg time først 27. mai..

Håper du får positiv test i løpet av de neste dagene! :D

Som forventet da ja! Kanskje du får en svaaaaak en i morgen! Blir spennende :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Helt greit om streken kommer senere, så lenge tanta holder seg borte i lang tid nå. ;)

Og det gjelder DEG også.
Selv om du tidligere alltid har tester positivt 12 dpo, men den ikke har blitt sterkere nå så kan det også bare bety at egget festet seg senere denne gang.

Jeg vet hvor frustrerende din situasjon er, har vært der selv for ikke så lenge siden, men IKKE mist motet kjære deg

Og det gjelder DEG også.
Selv om du tidligere alltid har tester positivt 12 dpo, men den ikke har blitt sterkere nå så kan det også bare bety at egget festet seg senere denne gang.

Jeg vet hvor frustrerende din situasjon er, har vært der selv for ikke så lenge siden, men IKKE mist motet kjære deg

Du er god. Ja, jeg vet at det kan skje, så jeg lar håpet leve bittelitt aller bakerst i tankerekken, men prøver å innstille meg på tr og prøvepause og utredning og usikkerhet. For det er så skummelt og stort, at det er bedre å ha forberedt seg noen dager, og heller ta alternativet som en veldig positiv overraskelse. :)

Og jeg er bare 11 dpo. :p Men har jo alltid hatt strek 10 og 11 dpo, så 12 dpo føler jeg er veldig sent, men jeg vet at det kan være annerledes denne gangen. Fornuften sier jo det, helt klart. Så jeg må bare vente og se jeg og.

Du er god. Ja, jeg vet at det kan skje, så jeg lar håpet leve bittelitt aller bakerst i tankerekken, men prøver å innstille meg på tr og prøvepause og utredning og usikkerhet. For det er så skummelt og stort, at det er bedre å ha forberedt seg noen dager, og heller ta alternativet som en veldig positiv overraskelse. :)

Og jeg er bare 11 dpo. :p Men har jo alltid hatt strek 10 og 11 dpo, så 12 dpo føler jeg er veldig sent, men jeg vet at det kan være annerledes denne gangen. Fornuften sier jo det, helt klart. Så jeg må bare vente og se jeg og.

Trodde du hadde utredning forrige måned, jeg.
Syns det var litt rart jeg ikke hadde fortalt hvordan det gikk.
Dersom du blir gravid denne måneden får du noe hjelp foruten Crinone da?

Då er tr komt og eg er klar for februar:)
Hatt en fin helg?:)

Sent from my iPad using BV Forum

Trodde du hadde utredning forrige måned, jeg.
Syns det var litt rart jeg ikke hadde fortalt hvordan det gikk.
Dersom du blir gravid denne måneden får du noe hjelp foruten Crinone da?

Jeg skulle ha utredning ja. Og hadde prøvepause. Sykehuset hadde klart å slette timen min. :( Vi stod der, mannen og jeg, og så fant ikke sekretæren timen min. Og gikk inn i journalen. Og bet seg i leppa. Og sa: "Ops. Her har det skjedd noe feil. Vi har visst slettet for mange timer". De skulle jo slette OUL. Og en ekstra kontroll etter aborten, jeg ikke trengte allikevel, pga en akutt situasjon som oppstod som gjorde at jeg kom inn før kontrollen. Æsj. Så jeg gråt i resepsjonen fordi jeg var 4 dpo, hadde brukt kondomer, og ikke fikk tatt blodprøver. Ja. Nedtur. Og så hadde ikke spesialisten jeg skal til ledig time før 1,5 måned frem i tid. Så det nærmer seg nå.

Jeg har ikke vært til noen ting etter aborten, så jeg har bare Crinone, og lovnad om tidlige UL-kontroller.

Om jeg ikke er gravid nå så skal jeg i gang med full utredning nå i slutten av mai.

Back
Topp