Felles skravle 2015

Blir eksperter på å analysere tester når en prøver maaange mnd;) Blir spennende å se hvordan den utvikler seg. Håper på sterkere test fra deg i morgen:)

Absolutt. Man blir tyde-ekspert ja. Og jeg blir Testetøsa. :p Haha.. Godt det finnes billigstrimler, kunne fort bli dyrt dette. Og flaut om de på apoteket kjente meg igjen hver pp. ;)

Absolutt. Man blir tyde-ekspert ja. Og jeg blir Testetøsa. :p Haha.. Godt det finnes billigstrimler, kunne fort bli dyrt dette. Og flaut om de på apoteket kjente meg igjen hver pp. ;)
Haha. Tror der bor en testetøs i de fleste prøvere, men noen er mer ekstreme;) Hihi... ja dyrt blir det veldig fort...

Her kommer oppdateringa etter oul som jeg lovte :)

Alt står bra til med bittelille, en virkelig aktiv baby! Klarte ikke å se kjønn pga lille aktobaten som turna rundt hele ul-timen :) til og med umulig å få klare bilder ;)

Beholdt så godt som termin, jeg hadde 6.10 selv, den er nå offisielt 5.10 :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Så artig da ^^ skal dere dra på flere ul'er for å se om dere får vite kjønnet?

Så artig da ^^ skal dere dra på flere ul'er for å se om dere får vite kjønnet?
Hadde en xtra ul sist pga hadde veldig høye symfysemål og hørtes ut som om jeg skulle en runde til denne gangen også. Men det er vel tja... Mellom 6 og 8 uker før termin tror jeg. Så er nesten litt frista til å ikke vite når vi uansett må vente så lenge :)

Hadde en xtra ul sist pga hadde veldig høye symfysemål og hørtes ut som om jeg skulle en runde til denne gangen også. Men det er vel tja... Mellom 6 og 8 uker før termin tror jeg. Så er nesten litt frista til å ikke vite når vi uansett må vente så lenge :)

Skjønner :) har du en følelse på hvilket kjønn da?

Haha. Tror der bor en testetøs i de fleste prøvere, men noen er mer ekstreme;) Hihi... ja dyrt blir det veldig fort...

Gjør nok det, man vil jo veldig gjerne vite hva som skjer der inne. :p

Hihi.. Så gøy. Jeg håper virkelig dette "noe" utvikler seg til noe mer nå. :) Ble ganske gira nå, og titter på testen hele tiden. Det er nemlig ganske tydelig i virkeligheten nå. Selv om det jo ikke kvalifiserer til positiv test enda. Men galskapen kan jeg jo kose meg med enn så lenge. :p
Spent på å se flere;)

Spent på å se flere;)

Hehehe.. Vi får nå se. Temp og test i morgen. Da burde jeg ane om det er noe håp eller ikke på ordentlig. :)

Oppdatert 10:20.

4. Bina: 1006
5. Molly: 985
9. Liisjja: 823
10. Lykkeliten: 776
11. Babyønske: 744
12. Kengu: 678
13. Sara: 609
14. Tullerusk: 599
21. Twinkle: 474
22. Huleboer: 437
27. MSE88: 340