Blir eksperter på å analysere tester når en prøver maaange mndBlir spennende å se hvordan den utvikler seg. Håper på sterkere test fra deg i morgen
![]()
Absolutt. Man blir tyde-ekspert ja. Og jeg blir Testetøsa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir eksperter på å analysere tester når en prøver maaange mndBlir spennende å se hvordan den utvikler seg. Håper på sterkere test fra deg i morgen
![]()
Haha. Tror der bor en testetøs i de fleste prøvere, men noen er mer ekstremeAbsolutt. Man blir tyde-ekspert ja. Og jeg blir Testetøsa.Haha.. Godt det finnes billigstrimler, kunne fort bli dyrt dette. Og flaut om de på apoteket kjente meg igjen hver pp.
![]()
Så artig da ^^ skal dere dra på flere ul'er for å se om dere får vite kjønnet?Her kommer oppdateringa etter oul som jeg lovte
Alt står bra til med bittelille, en virkelig aktiv baby! Klarte ikke å se kjønn pga lille aktobaten som turna rundt hele ul-timentil og med umulig å få klare bilder
Beholdt så godt som termin, jeg hadde 6.10 selv, den er nå offisielt 5.10
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde en xtra ul sist pga hadde veldig høye symfysemål og hørtes ut som om jeg skulle en runde til denne gangen også. Men det er vel tja... Mellom 6 og 8 uker før termin tror jeg. Så er nesten litt frista til å ikke vite når vi uansett må vente så lengeSå artig da ^^ skal dere dra på flere ul'er for å se om dere får vite kjønnet?
SkjønnerHadde en xtra ul sist pga hadde veldig høye symfysemål og hørtes ut som om jeg skulle en runde til denne gangen også. Men det er vel tja... Mellom 6 og 8 uker før termin tror jeg. Så er nesten litt frista til å ikke vite når vi uansett må vente så lenge
Haha. Tror der bor en testetøs i de fleste prøvere, men noen er mer ekstremeHihi... ja dyrt blir det veldig fort...
Spent på å se flereHihi.. Så gøy. Jeg håper virkelig dette "noe" utvikler seg til noe mer nå.Ble ganske gira nå, og titter på testen hele tiden. Det er nemlig ganske tydelig i virkeligheten nå. Selv om det jo ikke kvalifiserer til positiv test enda. Men galskapen kan jeg jo kose meg med enn så lenge.
![]()
Spent på å se flere
Takk for oppdateringOppdatert 10:20.
4. Bina: 1006
5. Molly: 985
9. Liisjja: 823
10. Lykkeliten: 776
11. Babyønske: 744
12. Kengu: 678
13. Sara: 609
14. Tullerusk: 599
21. Twinkle: 474
22. Huleboer: 437
27. MSE88: 340
28. Lanterne: 328
35. Foreløpig litt anonym: 266
Når denne dagen er over har det gått 39 % av måneden. Det tilsvarer:
- 116 av 300 innlegg
- 310 av 800 innlegg
- 658 av 1700 innlegg
Jaaaa! Se på min første test så kan du se at det er samme type strek. Vis vedlegget 61066
Taster på appen![]()
Du ser selv de er ganske like? Åååå så spennendeGleder meg til testene mine de neste dagene..
Gleder meg til testene mine de neste dagene..
Du ser selv de er ganske like? Åååå så spennende
Taster på appen![]()
Nå begynte jeg virkelig å håpe at vi er gravide helt på likt på nytt.![]()
![]()
Vi får håpe på det![]()
Jeg ser hvertfall det er noe derIkke helt.
Den her er tørket, men den syns også når den var fersk, men klarte ikke å få det på bilde..
Ja, må være optimister.
Og så skal det gå bra, slutte å flytte frem og tilbake.![]()
Jeg ser hvertfall det er noe der
Taster på appen![]()