Det var mange sovende barnHar 2 ekstra "Mgp-barn" (foreldrene er alltid på fest da, og vi har dem), så har for øyeblikket 4 sovende barn i huset.
Sitter og ser på Being Human og spiser sjokolade sufle
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var mange sovende barnHar 2 ekstra "Mgp-barn" (foreldrene er alltid på fest da, og vi har dem), så har for øyeblikket 4 sovende barn i huset.
Sitter og ser på Being Human og spiser sjokolade sufle
Men da må du ha fridag! Er ikke bra å trene rett etter hverandre når du er så stølHeeeei! Var på trening i går og fikk beskjed om at vi kom til å ikke klare å gå i dag. Hun fikk rett. Aldri hatt så vondt b30 min puls og 45 min styrke i sal. Ææææ!! Og siden jeg har avtale om trening to ganger i uka fra mandag-søndag må jeg trene i morgen. Det går jo ikke når jeg så vidt klarer å gå. I trappa må jeg ta et og et trinn. Bruker et kvarter på å sette meg ned eller reise meg.
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Det så godt ut
Altfor godtJeg har forspist meg på vannmelon, det er jo så godt.
NetFlixDet var mange sovende barnhvilken kanal går det på?
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Vi bruker mye penger på vannmelon, både jeg og poden elsker det.Altfor godt
Taster på appen![]()
Jeg trente i går og skal i morgen. Har hatt frii dag. Jeg bør prøve å løsne dette litt. AAuMen da må du ha fridag! Er ikke bra å trene rett etter hverandre når du er så støl
Taster på appen![]()
Ja, vi ogVi bruker mye penger på vannmelon, både jeg og poden elsker det.
Lykke til, håper det er bedre i morgenJeg trente i går og skal i morgen. Har hatt frii dag. Jeg bør prøve å løsne dette litt. AAu
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Speeeeekeskinkeeee
Samme her, på sommeren tror jeg vi kjøper 6 dager i uka. Godt det er flere som kjøper ofteJa, vi ogKjøper hvertfall 4 ganger i uka
Taster på appen![]()
Aha!NetFlix
HihiSpeeeeekeskinkeeee![]()
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Takk, det håper jeg ogsåLykke til, håper det er bedre i morgen
Jeg har forresten shoppa treningstøy i dag! Så da kom motivasjonen tilbake ogTakk, det håper jeg også
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Ikke hvis jeg steker denHihiLenge til du kan spise det
Heldigvis
Taster på appen![]()
HihiLenge til du kan spise det
Heldigvis
Taster på appen![]()
Det er braJeg har forresten shoppa treningstøy i dag! Så da kom motivasjonen tilbake og
Taster på appen![]()