Felles skravle 2015

Flinke. Aner ikke hvor mange jeg bør ha jeg. Men tenker jeg kjører på når jeg har mulighet. Har endel dager i Mai mnd som jeg ikke har mulighet...
Ja, eg bare runder målene mine opp;) 4 igjen:)

Planer i helgen?

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, eg bare runder målene mine opp;) 4 igjen:)

Planer i helgen?

Hehe. Skal i et utdrikningslag. Men pga helsa så kan jeg ikke være med på hele. Men har mest lyst til å være med mannen som skal på tur til svigers.
Du da?

Hehe. Skal i et utdrikningslag. Men pga helsa så kan jeg ikke være med på hele. Men har mest lyst til å være med mannen som skal på tur til svigers.
Du da?
Så gøy med utdrikningslag då;)
Her er det baking og vasking før feiringen av tøtto sin 3 års dag! Er vell på tide og kjøpe blomster til å plante med ute:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Så gøy med utdrikningslag då;)
Her er det baking og vasking før feiringen av tøtto sin 3 års dag! Er vell på tide og kjøpe blomster til å plante med ute:p

Haha. Tja kan vel diskuteres. Er så kvalm og trøtt på kvelden at det kan bli veldig spennende hvordan det går.
Planta i krukkene utfor huset igår jeg. Så gøy med litt farger. Hagen skal utarbeides til sommeren er planen. Gleder meg til det.

Haha. Tja kan vel diskuteres. Er så kvalm og trøtt på kvelden at det kan bli veldig spennende hvordan det går.
Planta i krukkene utfor huset igår jeg. Så gøy med litt farger. Hagen skal utarbeides til sommeren er planen. Gleder meg til det.
Håper det går bra med deg i morgen:):)

Vi skal ut med jobben i dag og spørsmålet er alkohol eller ikke? Har jo ikke hatt EL enda og regner med positiv EL test i morgen eller på søndag. Hva synes dere?

Taster på appen :)

Vi skal ut med jobben i dag og spørsmålet er alkohol eller ikke? Har jo ikke hatt EL enda og regner med positiv EL test i morgen eller på søndag. Hva synes dere?

Har du lyst, har du lov

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk akkurat en telefon fra testetøsa.
Hun truer med å komme på besøk i kveld.
Prøvde å si hun ikke er velkommen før søndag morgen, men er ikke sikker på hun hører på meg

Fikk akkurat en telefon fra testetøsa.
Hun truer med å komme på besøk i kveld.
Prøvde å si hun ikke er velkommen før søndag morgen, men er ikke sikker på hun hører på meg

Kanskje mannen må gjemme bort testene så ikke de begynner å mase og skrike fra skapet?

Back
Topp