Hehe. Det tror eg påJa veldig stastiden flyr så alt for fort
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Det tror eg påJa veldig stastiden flyr så alt for fort
Flinke. Aner ikke hvor mange jeg bør ha jeg. Men tenker jeg kjører på når jeg har mulighet. Har endel dager i Mai mnd som jeg ikke har mulighet...13 innlegg til før eg har klart dagens mål
Ja, eg bare runder målene mine oppFlinke. Aner ikke hvor mange jeg bør ha jeg. Men tenker jeg kjører på når jeg har mulighet. Har endel dager i Mai mnd som jeg ikke har mulighet...
Hehe. Skal i et utdrikningslag. Men pga helsa så kan jeg ikke være med på hele. Men har mest lyst til å være med mannen som skal på tur til svigers.Ja, eg bare runder målene mine opp4 igjen
Planer i helgen?
Så gøy med utdrikningslag dåHehe. Skal i et utdrikningslag. Men pga helsa så kan jeg ikke være med på hele. Men har mest lyst til å være med mannen som skal på tur til svigers.
Du da?
Haha. Tja kan vel diskuteres. Er så kvalm og trøtt på kvelden at det kan bli veldig spennende hvordan det går.Så gøy med utdrikningslag då
Her er det baking og vasking før feiringen av tøtto sin 3 års dag! Er vell på tide og kjøpe blomster til å plante med ute
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper det går bra med deg i morgenHaha. Tja kan vel diskuteres. Er så kvalm og trøtt på kvelden at det kan bli veldig spennende hvordan det går.
Planta i krukkene utfor huset igår jeg. Så gøy med litt farger. Hagen skal utarbeides til sommeren er planen. Gleder meg til det.
Har du lyst, har du lovVi skal ut med jobben i dag og spørsmålet er alkohol eller ikke? Har jo ikke hatt EL enda og regner med positiv EL test i morgen eller på søndag. Hva synes dere?
Taster på appen![]()
Er ikke det at jeg har så fryktelig lystHar du lyst, har du lov
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håper det ja. Ble uansett forandringer i planene. Er på vei til Kr.sand nå. Så blir det å ta buss til stavanger igjen og utdrikningslag i morgen.Håper det går bra med deg i morgen
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg og. Kan vel ikke skade når EL ikke har vært...Har du lyst, har du lov
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kanskje mannen må gjemme bort testene så ikke de begynner å mase og skrike fra skapet?Fikk akkurat en telefon fra testetøsa.
Hun truer med å komme på besøk i kveld.
Prøvde å si hun ikke er velkommen før søndag morgen, men er ikke sikker på hun hører på meg
Hihi!Kanskje mannen må gjemme bort testene så ikke de begynner å mase og skrike fra skapet?
Taster på appen![]()
Hehe..Kanskje mannen må gjemme bort testene så ikke de begynner å mase og skrike fra skapet?
Taster på appen![]()
Hei jenter
Januar 2015 <3